Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 :)

To jednak nie był tak kiepski rok hafciarki jak myślałam,kilka prac się jednak uzbierało.
Najgorsze jest jednak to,że żaden z haftów na 2015 rok nie został  oprawiony. Jakoś nie umiem wybierać odpowiednich ramek.Muszę się za to wziąć bo haftować lubię,a tak do szuflady to bez sensu.

Na początku roku pojawił się obrazek 4 pór roku.Nadal mnie zachwyca.ramka nawet by sie znalazła,tylko jeszcze jakby znalazło się idealne owalne passepartout.

Wilcza maska przyda sie jeszcze na młodsze dziecko.Wiecie jak to bywa z balami przedszkolnymi :P

Waleczna sówka...miało być  6 sówek. Kanwa samodzielnie farbowana czeka,więc nie wykluczam jako przerywnik jakiejś sowy.


Metryczki dla dzieci (prawie 5 lat i  prawie 8lat). Mam zryw nie ma co.Widziałam fajne ramki więc nie wykluczam,że w styczniu oprawię,tylko pokój chłopaków jeszcze nie dokończony,sle to da się przeskoczyć,zawisną w salonie .

Piwonia,piękna piwonia. Tutaj muszę znaleźć 2 ramki,żeby jeszcze geranium z tej serii przełożyć i będzie cud,miód. Może nawet trzecią zakupię bo w placach była jeszcze magnolia na mojej" Defa wish list".

Bombki poszły w świat.Może w przyszłym roku uda się zrobić kilka takich bombek do domu.




















Tęczowa róża - nadal nie wiem co w końcowej fazie z niej powstanie,chciałabym torbę,ale nie ma kto mi jej uszyć :/ pewnie poczeka jeszcze trochę  

Czerwony garbusek będzie musiał poczekać na pozostałe obrazki z serii i wtedy zdecyduje gdzie i jak zawiśnie.


W rogu czerwony Angry Birds zwany Kropką w ,którym męczyłam tło. Udało się  dotrzymać słowa i mój straszy syn dostał wymarzoną poduchę pod choinkę.Był przeszczęśliwy także trud ślęczenia na niebieskim tłem się opłacił .

Poniżej specjalna osobna fotka.Nie będę publikować jej osobno bo Kropkę już widzieliście,a tło jest takie tak widać :D

Gdybym się uparła  skończyłabym jeszcze Biedronę,ale jakoś nie chce wrócić na tamborek,więc  załapie się na rok 2016 :P

Powinnam pokazać jeszcze stan faktyczny Anioła,ale poczekam do skończenia strony :)

Mam nadzieję,ze przyszły rok przyniesie zmiany na lepsze i znajdę więcej czasu na haftowanie niż ostatnio czego i Wam życzę.
 

16 komentarzy:

  1. Calkiem sporo tego:) Choc do konca roku jeszcze kilka dni,wiec jest szansa, ze cos dojdzie:P U mnie na pewno. A z wpisem podsumowujacym pewnie bedzie jak zawsze, w lutym czy marcu, jak juz wszystko opublikuje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam na Twoje podsumowanie :)

      Usuń
  2. Trochę się tego uzbieralo, życzę by w przyszłym roku udało się znaleźć więcej czasu na xxx :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, naprawdę ich dużo ;) Zapraszam do mnie, nie długo też zamieszczę podsumowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocny rok �� na grupie w której jestes na fb jest pani u której można takie passe zamówić i ramki jakie tylko chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo!!! Niezły urobek moja droga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo prac...ale warto bo choć pracochłonne,to efekt końcowy powalający:)
    Życzę szczęśliwego i owocnego hafciarsko Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko oprawić bo szkoda mi ich w szufladzie

      Usuń
  7. Bardzo ladny roczny dorobek. Ja tez z tym oprawianiem jestem powolna bardzo ;-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do końca roku jeszcze dwa dni, dawaj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chce mi się zamieniać pracy :)

      Usuń
  9. Całkiem dużo prac!
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok i dużo czasu na xxxxxx !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam podsumowania! Z zaprezentowanych haftów najbardziej podoba mi się PIWONIA, TĘCZOWA RÓŻA i oczywiście CZTERY PORY ROKU :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin