Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 12 listopada 2015

Kropka

Zawarłam z moim starszym synem umowę.Jeśli będzie się dobrze uczył  w prezencie dostanie poduszkę z swoją ulubioną przytulanką.

Jak narazie mojemu pierwszoklasiście idzie znakomicie,więc chcąc nie chcąc musiałam zabrać się za poduszkę. Wzór został wybrany i niedawno zabrałam się za wykonanie.

Powstała już centralna postać i teraz pozostaje mi duuuuużo  niebieskiego tła.Jak skończę będę pluć tym niebieskim.

Oto tytułowa Kropka (tak nazywamy tego Angry Birdsa) :P


Taki nieplanowany przerywnik. W międzyczasie powstaje biedronka, której  mam już połowę.Zresztą jak pisałam biedronka powstaje migiem,więc jest szansa ,ze powstanie w tym roku.

Na tamborek za to wrócił Anioł i o dziwo haftuje się przyjemnie,długa przerwa się przydała.Jeśli  dobrze pójdzie to może w tym roku zabiorę się w końcu za skrzydła :)

Trzymajcie kciuki,żebym przetrwała teraz te kilkaset niebieskich krzyżyków. :) ni lubię haftować tła,nie lubię i juz !!!

13 komentarzy:

  1. A ja czasem lubie takie nudne haftowanie w jednym kolorze, idealne do podrozy pociagiem :D
    Tak sie przyjrzalam jakie xxx stawiasz i przypomnialy mi sie poduszki mojej babci z Czestochowy:) Babcia sama wymyslala wzory i miala tak haftowane poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama czasem takie wyszywa.na dwóch takich poduszkach nawet śpię i trzecią mam w zapasie poszewkę na zmianę :)

      Usuń
  2. Poduszka fajna...ciekaw jestem efektu koncowego...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama trzymam kciuki żebyś sie nie poddała!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze widzę, że robisz 2 razy większe krzyżyki, za to nie 2 kreski, a 4? Jaka gęstość i ile nitek? Pytam, bo na razie mam jeszcze trochę poduszkowej kanwy, ale jak się skończy, to nie muszę jej kupować tylko ten patent wykorzystać :)
    Co do tła - czasem lubię. Tak na odstresowanie się, łatwo usiąść i coś tam zrobić na szybko, kiedy nie trzeba szukać co chwilę wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł a poducha będzie świetna. Trzymam kciuki za to tło

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę! Słowo się rzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz się wywiązać z umowy :) myślisz, że synowi łatwo jest się dobrze uczyć? :P on tez musi w to włożyć wiele wysiłku mimo że pewnie ma chwile kiedy mu się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha wydaje sie ze jednolite tlo szybko leci a mi sie zawsze ciagnie w nieskończoność pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin