Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 16 października 2015

Rainbow rose (4),prawie finalnie. Pojawi się jeszcze

W piątek rano udało mi się postawić ostatnie krzyżyki na tęczowej. Jak zwykle w połowie haftu zwątpiłam czy nadal mi się podoba,ale jak tylko gotowy haft "schodzi" z tamborka to zawsze zachwyt mi wraca. Zresztą lubię coś wyszywać "sama". Chodzi o to,ze nie lubię wzorów które już kilka osób ma,taka ze mnie egoistka :P dlatego  trochę zwątpiłam w haft,ale ten nadal jest ładny




sam środek...

Nadal nie wiem czy zostanie poduszką czy torbą. Już byłam zdecydowana na poduszkę,ale akurat róża prasowała się z takimi ładnymi "dżinsami" indygo,które nadawałaby by się na torbę,że naszły mnie wątpliwości.Dodatkowo gdybym umiała dobrze szyć i miała sprawną maszynę do szycia to byłoby dobrze.
Coś się wymyśli,tylko jeszcze nie wiem kiedy.

Także nie  "opinkalam" się. Tylko ostatnio jestem tak zmęczona pracą że zamiast jak to miałam w zwyczaju haftować do północy to teraz marze tylko o spaniu.

Nie chciałam usuwać bloga chociaż kiedyś takie myśli przyszły mi do głowy,jednak nawet mimo dłuższych przerw lubię blogowanie i buszowanie po blogach hafciarskich. Zirytowało mnie stwierdzenie,że poprzez swój blog chce się promować swoją osobę.ależ jestem wypromowana,popularna i Bóg wie jeszcze co.Blog to moja prywata i lubię go. :* Nie wiem nawet jak się dyskusja skończyła bo jak wywalczyłam sobie prawo do wstawiania linków,a nie specjalnie do tworzenia albumu i dublowaniu zdjęć to opuściłam grupę. Lubię hafciarskie grupy ale jak piszą o xxx a nie wstawiają codziennie milion brokatowych buziek i przeróbki bez wartości,których i tak nikt nie wyszywa.

 staram się nie opinkalać.


23 komentarze:

  1. Zuch ze juz skonczylas. Cudny wzor i nadal bardzo mi się podoba. Ja mam jeszcze duzo do konca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ja :P tylko brakuje mi umiejętności dobrego szycia,żeby ją przerobić na torbę,więc swoje odleży

      Usuń
  2. Kolejna skończona i jak poprzedniczki ma swój urok.Ja zastanawiam się nad wyszyciem drugiej....;)
    Zaszły Ci jednak baby z fb za skórę, dalej przeżywasz.Daj spokój.Blog i tak góra, tam jedna wielka anonimowośc i trolle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też przydałaby się druga,ale ja się tak powtarzać nie lubię

      Usuń
  3. Super, że już skończyłaś! Róża wygląda super, a co do jej wykorzystania to jestem za torbą; )
    Pisz bloga....nawet rzadziej, ale zawsze :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że już skończyłaś! Róża wygląda super, a co do jej wykorzystania to jestem za torbą; )
    Pisz bloga....nawet rzadziej, ale zawsze :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że już skończyłaś! Róża wygląda super, a co do jej wykorzystania to jestem za torbą; )
    Pisz bloga....nawet rzadziej, ale zawsze :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że już skonczylas. Teraz możesz wrócić do Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak anioł czeka.Jak patrzę na Twój pociąg i Envy to zazdroszczę i myślę,"jak ona może to ja też".Musze anioła skończyć w końcu

      Usuń
  7. Gratuluje skonczenia, duza praca, bardzo pozytywna, wiec powinnas byc z siebie dumna:)
    Tez nie lubie wzorow co wszyscy xxx, dlatego w przypadku takich haftow to czekam az moda przeminie, az sama zapomne ze inni wyxxx:P
    NIe wiem o co biega z FB, bo ja uzywam do czego innego, jakos nie lubie laczyc blogowania, haftowania z FB. Niektore rzeczy trzeba rozdzielic.
    Trzymaj sie i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna. A przerwami na blogu sie nie przejmuj. Czasem sa potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to czasami bywa ze zbyt popularnym wzorem :), ale jest naprawdę fajna ta róża. Mi bardziej widziałaby się na torbie i to w połączeniu właśnie z dzinsem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna!

    Ależ to naturalne, że blog promuje osobę, któa go pisze! A jak ktoś zazdrości, to niech sam siebie promuje na włąsnym blogu, proste? Skoro nie umie, albo jest tak nudny, że nie ma czym, to już jego problem, nie Twój!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Szybko ci z nią poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz i haftuj. Ja sobie przypomniałam, że obiecałam jeszcze min. 2 róże, ale to chyba w przyszłym roku zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwowałam postepy w rózy wyszła bardzo ładna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna róża :) Myślę, że torba będzie świetnym rozwiązaniem :)
    Co do bloga i Fb w 100% popieram Twoje zdanie z tej burzliwej dyskusji. I również po wszystkim grupę opuściłam. Wydawało mi się, że miała służyć xxx, a nie wzajemnej adoracji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft i nie dlatego, że go haftuję.... ;) Zrobił się bardzo popularny... Na wykorzystanie też mam różne pomysły... Czas pokaże... Bloga pisz, czasami nawet z długimi przerwami, jak wskazane... ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft i nie dlatego, że go haftuję.... ;) Zrobił się bardzo popularny... Na wykorzystanie też mam różne pomysły... Czas pokaże... Bloga pisz, czasami nawet z długimi przerwami, jak wskazane... ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin