Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

sobota, 3 października 2015

Rainbow Rose (3) / o cudeńku dygresja czyli stojak mam.

W sumie dotrzymałam obietnicy  i nie musieliscie czekać na kolejny wpis 1,5 miesiąca, niestety ciut dłużej...
Za dużo pracuje,za mało czasu na sen i na xxx też i wcale nie pomaga to,że robi się zimniej a to zawsze sprzyjało haftowaniu.

Mimo to jak tylko mam czas to haftuje.Skupiłam się na tęczowej róży mimo,że kilka obrazków mam już na oku,ale chodzę ostatnio lekko sfrustrowana głównie pracą. No cóż nic z tym,mam nadzieję,że ten stan zmieni się po nowym roku.Postaram się o to.Oby się udało bo jak nie to chyba gryźć będę.

Nadal nie wiem czy tęczowa wyląduje na torbie na zakupy,czy na poduszce.Obie opcje kuszą,a róża tylko jedna.

Co do parkowania to trochę odeszłam od zasady,ale wrócę do systemu linijkowego przy większej pikseliozie.

Na dzień dzisiejszy róża prezentuje się tak.Została mi już niewiele.mam nadzieję,że jak będę miała kilka dni więcej wolnych to szybko ją skończę.Na chwilę obecna samo stawianie xxx mnie uspokaja.


Poniżej moje cudeńko czyli stojak. Korzystam już miesiąc i jestem zachwycona. Jeśli ktoś się zastanawia czy kupić to zdecydowanie warto!!!

Sama długo podchodziłam do tego tematu bo opcji jest wiele ,a stojak tez do najtańszych nie należy. W tym momencie wiem,że zdecydowanie były to dobrze wydane pieniądze.Do większych haftów nadaje się znakomicie.Ręce są odciążone  i wyszywa się ciut szybciej.Wysokość też dowolnie można sobie regulować,jak dla mnie cudeńko bez dwóch zdań..Żałuję,że tak długo zwlekałam z jego zakupem. Zaraz po róży wskakuje na niego Anioł, a później następny Haed.


15 komentarzy:

  1. Cudna ta róża.Efekt będzie piorunujący!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałąm wspomnieć że mam identyczny stojak i dokładnie takie same odczucia. Świetnie wydane pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo już będziesz cieszyła się piękną różą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie kupiłaś stojak??
    Ja różę robię półkrzyżykiem i jakoś nie podeszło mi przy niej parkowanie, zaczęłam od dołu więc jeszcze muszę doczłapać do tego pięknego środka róży.
    Ja jestem prawie pewna że będzie torba dżinsowa z różą ... ale czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stojak dostaniesz w sklepie internetowym hobbystudio

      Usuń
  5. Wow, ale duzy tej stojak! Mnie cos takiego niepotrzebne, ale fajnie ze Ci sie przydaje. O cene nie pytam:P A nie przeszkadza, ze nitki zwisajace z prawej masz przytrzasniete tamborkiem? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozy juz malo brakuje, szybko Ci pojdzie :) Stojak jest kapitalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Róża prawie na ukończeniu :) Gdyby tylko człowiek miał więcej czasu. Szkoda, że nie płacą nam za wyszywanie :) Podoba mi się stojak !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jest, oj tak, ja tez ja uwielbiam haftowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że do przodu.
    Stojak świetny.Ja czekam na zamówione krosno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam stojak. I jestem z niego bardzo zadowolona. Niech ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Róża prawie na finishu. Stojak fajny. Jak haftuje często bolą mnie ręce ale taki stojak chyba nie dla mnie bo nie lubię siedzieć prosto,wolę w pozycji półleżącej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Róża pięknieje! Najważniejsze, że przybywa.
    Stojak bardzo fajny, ale mnie bolą plecy w takiej wymuszonej pozycji. Próbowałam krosna, ale to nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róża ślicznie rozkwita :)
    Co do stojaka to widzę, że byłby idealny do większych tamborków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak patrzę na Twoją różę to chciałabym się zaraz zabrać za moją, ale musi biedna poczekać na swoją kolej... Twoja wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin