Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 7 października 2015

Lubię mojego bloga i już!!!!


Może nie kocham,ale lubię.

Nie jestem systematyczna,zdarza mi się pomyśleć  o usunięciu bloga.Robię średnie zdjęcia, z nutką pisarską też bywa różnie,ale zdecydowanie LUBIĘ swojego bloga.

Teraz powinna wstawić ten post na pewną fb grupę ,która jakąś dziwna nagonkę na blogi robi.Przecież "zołzy chcą się tylko promować tymi blogami". Dostałam pozwolenie na wstawianie linku z postępami prac to spokojnie by przeszedł bo akurat dziś skończyłam kolejną stronę róży i została tylko jedna,więc mogłabym wstawić  fotkę i byłby post postępowy. Taka wredna zołza jestem.

Nie zrobię tego,każdy niech żyje w własnym świecie.Jedni wolą blogsfere  inni świat facebookow'ych grup. Są jeszcze Ci trzeci,którzy lubią jedno i drugie  i dobrze im (czyt.Mi) z tym. Nie każdego bloga czytam systematycznie,ale to co mnie interesuje podczytuje,gdy nie mam weny krzyżykowej to właśnie to mnie relaksuje.

Dzięki za inspirację dla Wszystkich blogujących :*

17 komentarzy:

  1. No weź! Ja się już wypisałam z tej grupy "konserwatywnych babć"! To nie na moje nerwy!

    A bloga trzeba kochac i już! I nawet nie mysl o usunięciu! I się nie przejmuj idiotkami! Na Hafciarskich Wtorkach możesz wstawiac nawet 100 linków! No!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę nagonkę i nie zamierzam tam dalej się pokazywać. Ja też swojego bloga bardzo lubię, a Ty nawet nie wspominaj o usuwaniu bloga, bo gdzie ja będę oglądać Twojego Anioła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.
    Ja też lubię i swojego i każdej z nas, to tu możemy się pokazać takie jakie jesteśmy i co tworzymy, jak ktoś nie chce to nie wchodzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a na której to grupie taka nagonka?? Ja też lubię Twojego bloga i pokazuj te postępy pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe wiem o co chodzi, bo FB uzywam do innych celow, ale jakies to smutne. Ja tam lubie Twoj blog, choc sie ostatnio opinkalasz:P Popraw sie i juz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha -ale afery na tym fejsie się ulęgają :D
    Pisz bloga, kochaj go i z FB nie rezygnuj mimo wszystko. Olej tylko te babcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! widocznie akurat na tej grupie mnie nie ma (i nie żałuję).Nie możesz nawet myśleć o usunięciu bloga,bo jak tak można-to się nie godzi i już...Lubię Cię odwiedzać a swój to delikatnie mówiąc zaniedbuję systematycznie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też sobie stamtąd poszłam. Niech się kiszą w tym swoim pseudocukierkowym świecie. Mojego bloga kocham i nie mam zamiaru z niego rezygnować i rezygnować z uchwalenia się postępami prac tylko dlatego że jakimś babciom to nie pasuje... ehh teraz wyszła ze mnie zołza ale w końcu hafciarska wiedźma musi trzymać poziom

    OdpowiedzUsuń
  9. Istnienie w sieci to nasz wybór...nikt nie ma prawa nas do niczego zmuszać...Rób to co Ci pasuje...pisze kiedy chcesz i gdzie chcesz...ja zawsze będę do Ciebie zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już opinie dziewczyn na temat tej grupy i powiem tak: grup ci na Facebooku mnóstwo, a i własną założyć można, wiec jak się pojawia coś tak kuriozalnego, to najlepiej zrobić jak wy: olać (przepraszam za to słowo), wystąpić i ewentualnie wstąpić do innej.:) A bloga i swojego i wielu innych dziewczyn uwielbiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziole! :) To po pierwsze.
    Po drugie: bloga mojego nie kocham, ale lubię. I wara od niego. Piszę trzy po trzy, robię kijowe foty, nie piszę regularnie, bo nie tworzę regularnie, no ale co z tego? To moje, moje i prawie tylko moje, bo czytelników trochę też. A tu, że reklama. W ogóle nie wiedziałam, że moje pytanie - bo tak, w skasowanym poście to ja się odezwałam (taka jestem odważna, a co :) ), że generalnie to o co im chodzi i w ogóle, wywoła aż taką awanturę. Nie ma się co stresować, czas iść gdzie indziej. I pisać - czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe widzialam tej dyskusji, ale zamieszczanie linkow do stron z wzorami jest ok, ale do blogow juz nie. Nie ma sensu!!! Z tego, co uslyszalam, wyniklo z tego, ze starsza czesc uzytkownikow nie umie sie poslugiwac netem :P Bywa i tak. Ja i tak bede tu wpadac!!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma sensu się przejmować :) grunt to robić co sie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. he he.Po tamtej dyspucie miałam ochotę zamiescić posta na ten temat u siebie ale na szczęście zajrzalam tam w ostatniej chwili przed skasowaniem i stwierdziłam,że nie dam się wkręcać w tego typu manipulacje..Na blogu jest więcej mnie takiej prywatnej, on jest li i tylko mój.FB to....nie zawsze sympatyczne miejsce. słodkości lubię w naturze .
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulala co to się dzieje, masakra! Choć nie wiem dokładnie o jaką awanturę chodzi to i ja się podpisuję rękami i nogami pod tym co tutaj dziewczyny napisały. W końcu nikt tym Paniom nie broni założyć sobie własnych blogów...zamiast siać ferment. A ty kochana Arabesko pisz na blogu i nie przestawaj, bo gdzie ja będę zaglądać? :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin