Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 21 października 2015

Biedronka -1-

Znalazłam w końcu.... Podczas remontowego zamieszania zaginęła,ale w końcu się znalazła.Udało mi się "dokreskować" kilka elementów i główna bohaterka obrazka jest już gotowa.

Sama przyjemność haftowania,powstaje w kilka chwil.



Do końca miesiąca powinna odlecieć z tamborka :) Duży haft czeka na unormowanie sytuacji życiowej i zapewne wróci na tamborek,wszak ma zawisnąć w nowej sypialni. Nic nowego nie zaczynam,choć "wish list" kusi,ale jakoś nie mam natchnienia.

Na koniec główna bohaterka postu raz jeszcze. w domu spotkałam natomiast jakiegoś mutanta bo czarną w czerwone kropki,ta zdecydowanie bardziej mi się podoba :P


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod postem różanym.Obym wykończyła ją tak,żeby nadal zachwycała.

12 komentarzy:

  1. To dobrze , że zgubiła się znalazła :) Przyjemnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda :) Już mało zostało do wyszycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Usiłowałam tutaj napisać komentarz wczoraj wieczorem z komórki. Dwa razy mi zeżarło, poddałam się ;)
    Dobrze, że się biedrona znalazła, fajnista jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna i też mam ja w planach... Kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Super, że się znalazła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się odnalazła :) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronka jest świetna. Dobrze, że się znalazła. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała !
    Bardzo lubie taki rodzaj haftu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin