Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

poniedziałek, 18 maja 2015

Piwonia - Finał

W końcu rozprawiłam się z ostatnimi listkami piwonii.Zajęły mi chyba przeszło 2 tygodnie,ale czasem tak bywa,że stawia się tylko po 10-20 krzyżyków dziennie. w końcu tempo nie najważniejsze,a efekt i satysfakcja.

 Gdzieś tak w środku wyszywania piwonii zaczęłam się zastanawiać czy ona mi się podoba tak,bardzo,że muszę bo się uduszę i nawet na chwilę odłożyłam ten haft,ale rozsądek zwyciężył i skończyłam. Oczywiście już wiem,że było warto.Podoba mi się i to bardzo,jak tylko kupię ramkę to zawiśnie obok geranium.

W planach mam stworzenie sobie małej galeryjki z kilkoma kwiatkami z tej serii. Chciałabym też oprawić je w różne ramki,żeby był taki misz masz. Ciekawe jak to wyjdzie.jedyny element wspólny to passepartout w kolorze ecru. Musze to przemyśleć co i jak i jeszcze pewnie 2 wzorki z tej serii zrobić,bo z dwóch sztuk to marna galeryjka powstałaby :P Całej serii nie zamierzam wyhaftować.

Miałam napisać jakieś  2 słowa wprowadzenia,a wyszło jak wyszło.Już pokazuję zdjęcia piwonii.


i kilka ujęć z bliska :





moje ulubione.


Następna w kolejce z tej serii będzie  magnolia chyba,że mi się odmieni.

21 komentarzy:

  1. Cudna! To cieniowanie przy płatkach...wspaniałe! Ten wzór jest cudny :)
    A moja piwonia nad morzem...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Jestem zakochana w tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny haft i naprawde fajny pomysl z ta galeria :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Uwielbiam piwonie więc z przyjemnością zerkam na Twój haft :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna piwonia :) Na pewno stworzysz sobie cudną kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft! Pomysł z galeryjką ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piwonia jest cudna :) i jest na mojej wish liście, tylko nie pamiętam czy na to wcielenie się załapuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak z moją listą Haedów.folder pęka w szfach,a każdy taki obrazek to z rok pracy,także mam zajęcie na następne 60 lat :)

      Usuń
  8. Piękne, śliczne Ci to wyszło, też mi się marzyła taka kolekcja ale jak na razie nawet wzorków nie mam :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ! Taka kolekcja będzie przepięknie się prezentować !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, niezmiennie zachwyca mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna piwonia. Ja też chciałabym powiększyć mój zielnik. Marzy mi się oset,mimoza,fuksja,jaśmin i wisteria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się marzą :) może do emerytury zrobię

      Usuń
  12. Piękna!Ja po oście robię przerywnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna!Ja po oście robię przerywnik ;)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin