Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 2 kwietnia 2015

Piwonia -2-

Piwonia rośnie bardzo powoli,ale rośnie :) Już prawie główny kwiat będzie gotowy.


Wybaczcie kiepskie zdjęcie,ale ze mnie marny fotograf  :/ kiedyś się postaram zrobić ładniejsze. W tym momencie nie mam czasu na lepsze.

Jak zwykle w zbliżeniu moje krzywe krzyżyki :P nie umiem od linijki,tak ładnie jak co poniektóre hafciarki. Może kiedyś uda mi się dojść do takiej wprawy,a może i nie .


Większość część czasu zajmuje mi dodatkowa praca i remont. Żeby nie było,że dowodów brak to fotkę.Szczerze powiedziawszy mam już dość i chciałabym już z tymi remontami skończyć ,ale jeszcze dwa pokoje czekają na odnowienie. Remontujemy dzielnie całą rodzinką i efekt jak narazie jest całkiem ładny.
Na Święta jestem kompletnie nie przygotowana,będę się martwić jutro :P


 W związku z tym,że pewnie nie będzie już wpisu przed Świętami chciałabym Wam życzyć drodzy odwiedzający Wesołych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie rodzinnym.Smacznego jajka i dobrej pogody . 

Niestety u mnie sypnęło śniegiem,ale mam nadzieję,że zniknie do Świąt.
Tulipanów u mnie w ogródku brak,ale mój storczyk kwitnie ładnie. On ogóle to jakiś dziwny jest bo najładniej kwitnie w zimie i na wiosnę. Gdy go dostałam to przez dwa lata nie miała ani jednego pączka.Dopiero gdy pogroziłam,że jak nie zakwitnie w końcu to skończy w śmietniku, to się wziął i kwitnie praktycznie nieprzerwanie,a najlepiej właśnie  miesiącach zimowych.




17 komentarzy:

  1. Piwonia pięknie się prezentuje :)
    Co do storczyka, to one chyba wola jak jest chłodniej, więc najwyraźniej klimat w Twoim domu mu odpowiada...albo skutecznie go przestraszyłaś :P
    Z okazji świąt życzę Ci rodzinnej atmosfery i smacznego jajka, bo reszta nie ważna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny haft :)
    U nas też zapowiadają się białe Święta ;)

    Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wychodzi ta piwonia!
    Wszystkiego dobrego na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft piękny, ja też dążę do doskonałości w równych krzyżykach tak więc witaj w klubie :)
    Storczyk wspaniale rozkwitł, ostatnio dostałam taki sam ale miał ze 3-4 kwiaty i jak na razie została goła łodyga. Może już powinnam mu pogrozić? ;)
    Ciepłych i rodzinnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Piwonię! No i storczyki. Ja raczej do nich ręki nie mam :(. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piwonia piękna. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna piwonia! Kwiaty z tej serii są jak żywe! A co do storczyka to u mnie było podobnie, suchy badylek przez długi czas, i już prawie straciłam nadzieję że coś z niego będzie, aż miesiąc temu zauważyłam małą chudą łodyżkę - dziś już ma 3 kwiatki i jeszcze mnóstwo nierozwiniętych pączków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piwonia pięknie się rozwija. Fakt, remont mieszkania to duże wyzwanie, Życzę szybkiego zakończenia !
    Ciekawe to grożenie storczykowi :) chyba mojemu też muszę pogrozić, bo nie ma żadnego kwiatka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie poskutkowało,jak nie chce po dobroci to trzeba na niego wpłynąć :)

      Usuń
  9. Piękna piwonia. Storczyk ślicznie kwitnie. A u mnie od ubiegłych świat kwitnie Gwiazda Betlejemska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piwonia pięknie rośnie :)
    Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piwonia pięknie rośnie :)
    Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę serię,choć w swoim dorobku nie mam żadnego haftu,ale....może pozniej będę miała i ja...
    Twoja piwonia już wygląda pięknie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna piwonia!!! Przymierzam się do tej serii i pewnie zacznę od tego obrazu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam piwonie a twoja jest cudna !!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin