Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 26 marca 2015

Lepiej późno niż,później.


Mimo całego domowego chaosu remontowego i różnych zajęć dodatkowych,znalazłam kilka chwil na haftowanie. Piwonia Dfea troszkę urosła, Anioł też podrósł mimo,że okropnie się haftuje  trzymając kawał materiału w rękach,ale dam radę.Nawet powstało "coś" szydełkowo- drutowego,ale dopóki nie nabierze pożądanego kształtu to nic nie pokażę :P i popełniłam kolejne przebranie ,nawet dwa dla przedszkolaka na przedstawienie wiosenne, był uwaga,uwaga rola istotna drzewem zimowym i wiosennym. Coraz bardziej zaczyna mi się podobać tworzenie takich strojów :)

...ale do rzeczy... Wyhaftowałam moim chłopakom metryczki.Co prawda z poślizgiem bo starszy ma już prawie 7 lat,a młodszy za miesiąc skończy 4,ale zrobiłam.

Stwierdziłam,że metryczki z bobasami,smoczkami,misiami będą za bardzo dziecinne więc postawiłam na aniołka. Widziałam już go wielokrotnie u Kasii (dzięki za alfabet.)  i wiedziałam,że kiedyś go wyhaftuje.

Metryczka Maxikaz srebrnymi skrzydełkami.



Metryczka Olisia z złotymi skrzydełkami.




Obydwa aniołki wyhaftowałam na kanwie Zweigart 20ct kolor ecrue, powinny zmieścić się w ramki 10x15. Widzę je w niebieskich ramkach tyko muszę zamówić bo u mnie tych kolorów nie ma.

14 komentarzy:

  1. Prześliczne :) Widzę, że też masz w domu prawie 4-latka...też wszystko musi być po jego myśli? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,najlepiej jakby wszystko było po jego myśli,a jak nie to foch.Twardy z niego zawodnik,ale ze mnie też :P

      Usuń
  2. bardzo fajny pomysl na metryczki, aniolki sa slodziaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie ten wzór, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne metryczki -mój starszy synek też Olivierek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się im mienia skrzydełka! Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być niebieskie,ale jakoś mnie wzieło na coś błyszczącego

      Usuń
  6. Pięknie się im mienia skrzydełka! Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne metryczki! Też bym chciała swojemu dziecku wyszyc, ale brakuje czasu. A może by tak zamówić u samej siebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie,wiecznie brakowało czasu,dlatego starszy musiał na metryczkę czekać prawie 7 lat :) z tym zamówieniem to dobry pomysł :)

      Usuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin