Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 13 lutego 2015

Na wszystko jest odpowiedni moment.Cztery pory roku skończyłam

Właśnie teraz był odpowiedni moment na haftowanie czegoś kolorowego. Właśnie tak tłumaczyłam sobie sentencje tego haftu (tak wiem nie jestem dosłowna,ale raczej nie muszę)Zgodnie z planem udało mi się kończyć w tym tygodniu cztery pory roku. Poszłam za ciosem i ostatni fragment haftu jakoś powstał migusiem.

Jeszcze nie wiem jak go zagospodaruje,może zostanie prezentem.

Chciałam się szybko pochwalić więc hafcik z lekka wymiętoszony jest i w niektórych miejscach nitka mi się poluzowała,ale do czasu oprawy zdążę to poprawić.

Oto wiosenny fragmencik, od którego wiele z was zacznie Sal u Kasi.



i całość :)  Jednak nie sprułam tej kratki wzdłuż przy fragmencie letnim.Pokombinowałam przy ostatniej części i wyszło nieźle. Już jakoś nie widać tej asymetrii i nawet nie gryzie mnie sumienie,że tam jest :)


Kilka detali .





 Mój apetyt na coś kolorowego został zaspokojony,więc pora na to żeby wrócić do szarego kolosa. Sam się przecież nie zrobi :)


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze...to takie motywujące "kopniaki" :)

28 komentarzy:

  1. Ten haft jest przepiękny, Ja będę go wyszywała u Kasi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebyś nie powiedziała to nic się nie zauważa :) A co do "na wszystko przyjdzie pora" to bardzo dobre podejście, przynajmniej ufoki nie przysparzają stresów :)
    Cudne 4 pory, które kiedyś też chciałam wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i takie żywe kolory, bardzo dobrze się prezezntuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten haft, a całość wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze dobra decyzja z tym pruciem!
    A po drugie... WOW! Super wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorowy obrazek . Daje energię przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft!!! Warto było się trudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelka! :) Bardzo ładny i jak dla mnie wszystko symetryczne i równiutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie kolorowy, uwielbiam takie obrazeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu śliczny hafcik i szybko powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft wyszedł pięknie. Ma super dobrane kolory. każdy z obrazków wygląda ślicznie ale całość jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne tempo! Obrazek prezentuje się wspaniale. Już się nie mogę doczekać swojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyszedł! też mam go w planach. już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszedł. Ładny i taki w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybciorem Ci poszło! Super kolorowy i pozytywny jest ten hafcik...wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny hafcik! Najbardziej podoba mi sie sceneria letnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne pory roku i faktycznie kolorki wiosenne, w sam raz na szare bure dni za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny obrazek cudna praca, i mam gdzie podglądać bo włąśnie zaczełam go haftować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygląda :) ja zabieram się za moją wersje..

    OdpowiedzUsuń
  20. Już masz gotowy?Super!Bardzo kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są te 4 pory roku :).

    Mogę prosić o schemat na a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyszło! U mnie dopiero ledwie rozpoczęta wiosna:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny efekt końcowy, super hafcik :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin