Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

wtorek, 20 stycznia 2015

Zemsta oprawcy

 W roli Oprawcy ja osobiście. Osoby oprawiające zdjęcia,haft,obrazy itp dzielę na dwie kategorie : oprawców i ramiarzy/ramiarki.. Tym pierwszym oprawa idealna nigdy nie wyjdzie,Ci drudzy dobiorą i wykonają wszystko idealnie .

Niestety mi wyszło jak wyszło.Ale sama oprawiłam i jestem zadowolona :P
Balony oprawiłam jakiś miesiąc temu,ale jakoś się nie mogły na zdjęcia załapać. Bardzo mi się podobały,a teraz jakoś patrzeć nie mogę na ten obraz.


Geranium poszło w ramkę ostatnie,bo nigdzie nie mogłam znaleźć kwadratowej ramki o potrzebnych wymiarach.  Zamówiłam w końcu u zaprzyjaźnionego fotografa... Ramka jest drewniana,pięknie posklejana i kosztowała dużo za dużo,ale chciałam to mam.Passepartout docinałam sama i muszę to jeszcze wyćwiczyć bo może na zdjęciach tego nie widać ,ale falki mi wyszły zamiast linii prostych,bo akurat miałam tępy nóż do tapet. Na zdjęciu haft jak widać nie jest dobrze umiejscowiony...za bardzo podjechał do góry,ale już to poprawiłam...bo poczucie symetrii nie dawało mi spać.

 

Maleństwo przewiesiłam...


teraz zdobi ścianę rodzinną,która też ostatnio powstała.


bo przy okazji większych porządków znalazłam kilka ramek,i antyram,które akurat się nadawały... remonty jednak są przydatne :)  Na koniec cały dobytek :)





13 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie to wygląda :) Ja jednak zawsze oprawę zostawiam profesjonalistom :) Przy okazji każę zawsze dać szkło antyrefleksyjne i nie mam wtedy problemu z robieniem zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jesteś lepszą "oprawczynią"niż ja! Mi bardzo się podoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie zawsze obiecuję spróbować sama oprawić (w końcu będzie taniej) ale ostatecznie nie mogę wyszukać po sklepach żadnej odpowiednio pasującej ramki, z passepartout też problem i koniec końców płacę więcej za profesjonalną oprawę. Dawniej oprawiałam hafty bardzo łopatologicznie (czyli po prostu wycinałam ramkę z kolorowego papieru, wkładałam bez żadnego naciągania na cokolwiek w antyramę i tyle), więc nie wyglądało to za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne hafty - kiedyś dużo haftowałam krzyżykami - nożyczki o które pytasz u Ani - porozglądaj się dokładnie w pasmanteriach - pełno takich różnych jesy kosztują ok 12 zł.- pozdrawiam serdecznie Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. A ja myślę, że balony wyglądały by lepiej z passepartout, ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, jakos nie zgodze sie z Twoim podzialem. Ramiarzom nie zawsze idealnie wychodzi, juz na wielu blogach czytalam jak to dziewczyny byly niezadowolone:( A moja mama np sama wszystkie moje hafty oprawia i wg mnie wychodzi jej idealnie.
    Co do balonow moze nie podobaja Ci sie, bo ramka nieco za smutna? Ja bym je dala do jakiejs granatowej lub niebieskiej, no ewentualnie do bialej, brazowa jakos zupelnie mi tu nie pasuje:(
    Ale masz luzik na scianach! Tyle miejsca na kolejne hafty, zazdroszcze!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Pieguche. Przemaluj ramę. Najlepiej wybierz jakiś kolor z obrazu.

      Usuń
  7. ciekawie to oprawiłaś :) śliczna rodzinna ściana :) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bądź dla siebie taka surowa, wyszło fajnie :) Podoba mi się nazwa dla oprawiacza...oprawca :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają te prace, tyle na raz oprawić, to cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super się prezentują. nic nie cieszy hafciarki chyba, jak już jej oprawione dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje świetnych efektów końcowych :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin