Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 7 stycznia 2015

W połowie Anioł...

 Jestem dokładnie w połowie. Jedyne 60 000 krzyżyków za mną, jedyne 60 000 przedemną  :o W  praktyce 10 tygodni haftowałam, w teorii moja Aniołka rośnie od maja zeszłego roku :o. Mam nadzieję ,że do końca maja już się z tym haftem rozprawię, zobaczymy :)

Przyznaję,że mam momenty gdzie te monotonne szarości mają wylądować w pudełku "na kiedyś" ,ale zawsze po ściągnięciu kanwy z tamborka i obejrzeniu całości energia wraca i krzyżykuję dalej.

Dotrzymałam słowa i pokazuję dopiero po 4 stronach (tak w zasadzie po dwóch pełnych i 2 końcówkach) i taką konwencję chyba przyjmę. Następna fotka za kolejne 4 strony :P

Bez przynudzania mój 50 % Anioł.




19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a chce Ci się oglądać kawałek ramienia i 3 piórka ze skrzydełka,za nudno

      Usuń
  2. No właśnie, czemu dopiero po 4 stronach, chętnie obejrzę postępy częściej :) A anioł piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za jakie 4 strony!? To nie jest śmieszne...widzę anioła za najdalej 1 stronę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mysle ze 4 strony to okrutnie rzadko! Efekt niesamowity juz jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i podziwiam baaardzo za cierpliwość!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Ale kolory muszą dawać w kość...

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mi tu co stronę pokazywać, bo brakuje Twojego anioła w międzyczasie. Trzymam kciuki żebyś do maja skończyła, bo na prawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się domagam ;) Anioł jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za te szarości. Z jednej strony dzięki temu jest łatwiej, bo są duże plamy tego samego koloru, a igła śmiga. Ale ja bym się zanudziła na śmierć. Wolę jednak konfetti mojej biblioteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obraz jest przepiekny!!!! Pokaz wczesniej przyrost, nawet za dwie strony!!! Nie gubisz sie w szarosciach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest piekny, zdjęciowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz piękniejszy :) Ja też protestuję i chcę oglądać częściej niż co 4 strony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zbiorowego protestu ;) Chcę częściej! Trzymam kciuki za szybkie ukończenie, będzie piękny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak mi słów to jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam patrzeć jak powstają kolosy, Twój anioł jest cudny! :) Życzę wytrwałości, bo chętnie zobaczę go wyszytego i oprawionego :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin