Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Sowiasta znowu

Jak to w poniedziałek,pokaz Sowiastej...chyba się z nią wyrobię w terminie. Haftuje ją tylko w weekendy. Tym razem byłam naprawdę zdziwiona,że w sobotę była JUŻ sobota...kto mi zabrał 5 pierwszych dni tygodnia nie wiem...

  Przechodząc do meritum fotka Sowiastej

Oczywiście w  weekend miałam mieć cza na haft i miałam dokończyć skrzydełka,ale w praktyce jakoś nie wyszło.

Zamiast serducha wyhaftowałam "a",możliwe,że jeszcze zmieni kształt bo jeszcze jakoś nie jest dopracowane.

Anek73- faktycznie szkło antyrefleksyjne pomogłoby w robieniu zdjęć,za to może dostrzeżecie co mam za oknem :)

a-normalna - może i wyjdzie taniej oprawiać samemu,ale nie zawsze do końca tak tanio i idealnie jak sobie wyobrażamy.Wymaga to wprawy,którą mam nadzieję,kiedyś osiągnę :P

Maria Wicher - ja widziałam tylko takie kwiatuszkowe zielone nożyczki u mnie w pasmanterii,ale porozglądam się jak będę  większym mieście

Agnieszka D - balony nawet miały być z passepartout  ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej ramki,a po ramce na geranium miałam pewien deficyt finansowy i wyszło jak wyszło

Piegucha - czyli Twoja mama jest wg mojej terminologi ramiarką,bo jej wychodzi idealnie.
Jeszcze zanim skończyłam haftować balony myślałam o niebieskiej ramce,ale jest narazie jak jest.Może rzeczywiście przemaluję i mi się bardziej spodoba. Miejsce na ścianach to zasługa mieszkania w domku,a nie w żadnym bloku.Mam plany na większość z tych ścian...zapełniam cały czas.

Anna S - mi też się podoba nazwa oprawca,już dawno nazwalam tak "profesjonalistę ",który oprawił jeden z haftów mojej znajomej, że rama i haft dotąd chyba się kleją

ann_margaret- bardzo cieszy oprawić tyle raz i planować gdzie co zawiśnie.Długo zwlekałam z oprawą i żałuję,ze to tyle trwało


5 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wygląda z literką A zamiast serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie, a może nawet lepiej z tą literką A :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna :) zapraszam do sibie, dzis pokazuje skonczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to "a" zamiast serduszka...wygląda tak jakby właśnie tam było jej miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin