Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 16 stycznia 2015

Cofnijmy się w czasie...

... i przenieśmy się w jesień, taką słoneczną i kolorową z dominującą pomarańczą. Jesień i wiosna to chyba moje ulubione pory roku i lato też :P zimę możemy pominąć.Chociaż i tak ostatnio zimy nie ma..np.wczoraj u mnie 14 stopni na plusie rzecz jasna i piękne słoneczko,w sam raz na rower i spacer.

W ramach zrelaksowania się od szarości, zaczęłam haftować cztery pory roku. Jakoś tak zawsze zaczynam haftować od lewego górnego rogu to padło na jesień, pozatym jedyny kawałek kanwy 14'ct jaki znalazłam w domowych zapasach jest taki na styk.

Obrazek widziałam wielokrotnie i nawet miałam przystąpić do Salu, który organizuje Katarzyna z bloga Krzyżykowe szaleństwo, ale w końcu jednak się rozmyśliłam. Obrazek będę haftować w swoim tempie i pokazywać niezależnie od pory roku. Myślę,że denerwowałoby mnie czekanie z publikacją,do właściwej pory. Jednak jeśli ktoś ma ochotę na  wzięcia udziału to odsyłam do Katarzyny.

Oto moja jesień :)  co prawda kolory pomyliłam niektóre i kilkanaście krzyżyków wypadło tak gdzie nie trzeba,ale i tak mi się podoba.


Moje ulubione  listki ...



ale zdarzają  się też miłe rzeczy np.wczoraj nota bene będąc na swojej rozmowie o pracę załatwiłam mojej siostrze 3 miesięczny, płatny staż w jej wymarzonym.zawodzie. Cieszyłam się chyba bardziej niż ona...w pierwszym momencie to mi nie uwierzyła,a dziś załatwia już formalności... Fajnie jest zrobić dla kogoś coś miłego.
Moja praca się nadal szuka,ale jestem dobrej myśli...

20 komentarzy:

  1. Listki faktycznie śliczne :) Co do teściowej to znam ten ból, więc wiem jakie to może być wkur.... Siły Ci życzę i opanowania, choć wiem, że o to wcale nie tak łatwo :/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyhaftowałaś, mimo pomyłek, jak piszesz, których w ogóle nie widać, no chyba, że ktoś doskonale zna wzór, to może zauważy, ale na pierwszy rzut oka nic nie widać. :)

    i powodzenia w szukaniu pracy. znam ten ból i rozterki bezpracowe. ja na szczęście już nie muszę szukać. to wielka ulga i komfort, zwłaszcza jeśli trafi się na dobrą pracę. ja wreszcie po wielu perypetiach tak trafiłam i jestem zadowolona, czego i Tobie życzę :)

    a jak tam Twój Paradigm Lost? :) Ja ciągle go haftuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój Paradigm Lost w fazie leżakowania,ale zamierzam do niego wrócić tym roku. z dobra pracą ciężko,ale mam nadzieję,że taką znajdę.

      Usuń
  3. śliczna jesień :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna jesien :)
    powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki tej jesieni :) Powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, żeby się udało - to w temacie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie! I jak szybko!
    U mnie jest podobnie, tylko w innej kolejności - wiosna i jesień :) Dlatego bardzo mi pasują te SAL-owe terminy, nie dość, że zacznę od wiosny, to jeszcze znajduje się ona w prawym dolnym rogu, od którego zawsze zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to w xxx lubię,że każdy ma swój sposób,a i tak wychodzi pięknie.

      Usuń
  8. Oj, mam te same przemyslenia na temat Salow i innych zabaw blogowych.
    Jesien tez kocham. Fajnie Ci wyszla i powodzenia z praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zaczynam się skłaniać do Twojego zdania na temat Salów.Gdy ograniczają mnie terminy to motywacja mi spada.

      Usuń
  9. Pięknie obrazek się prezentuje :) Ja lubię wiosnę i lato, potem jesień, a zimy mogłoby nie być :)
    Życzę powodzenia w szukaniu pracy, choć jak zaczniesz pracować to będzie mniej czasu na hobby - ja tak właśnie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś za coś. Może i czasu będzie mniej,ale jakoś posada "kury domowej" mnie nie zadowala.

      Usuń
  10. Ładna pogoda i u mnie. Choć jak dal mnie na rower pogoda zawsze jest ok ;) Hafcik bardzo ładny nie znam wzoru dokładnie ale jak dla mnie bardzo ładnie i nie widać pomyłek. Powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ta jesień wyszła! Ja przystąpiłam do tego SAL'a i jako pierwsza będzie wyszywana wiosna:)
    Powodzenia z pracą i ... z teściową:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiałam się przy teściowej :) U mnie paradoksalnie gorzej z rodzicielką jest, jest tak wredna i negatywna, że urwałam kontakty... a z pracą bądź dobrej myśli. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się ująć wszystko zgrabnie,bo gdybym zaczęła się żalić to post by się ciągnął... :) powodzenia z rodzicielką

      Usuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin