Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 12 listopada 2014

Twarz i anielskie włosy

We wtorek udało mi się skończyć 4 stronę mojego zadumanego anioła. Na tym zamknęłam szósty tydzień wyszywania tego Haed'a. Według moich obliczeń mam już prawie 28 % haftu :) Jeszcze trochę i półmetek,prawda ?  :) Haftuje się dobrze bo wzór jest prosty,czasem nawet zbyt prosty i monotonny,ale cóż liczy się końcowy efekt,więc jestem wytrwała.
Końcówkę 4 strony przypłaciłam ogromnym bólem kręgosłupa i do mojego niezbędnika hafciarskiego dopisuję swój ulubiony fotel,jako narzędzie niezbędne. Bez niego tak krzyżyków mi nie przybywa :)




Jak dotąd szarości mi się nie nudzą chociaż z reguły lubię kolorowe hafty i nadal zastanawiam się nad tym czy pójść w stronę skrzydeł czy dłoni.

Twarz prezentuje się pięknie,szczególnie w ciemnym świetle,więc pomysł z umieszczeniem tego haftu w sypialni prawdopodobnie będzie trafiony.

Do " wish list" dopisuję jeszcze jeden Haed.Właściwie to  nie moje życzenie tylko mojego meża,który na moje biadolenie,że po balonach nie mam co wyszywać (czyżby ???) poprzeglądał folder z wzorkami Haed i wybraliśmy ten na kiedyś,kiedyś tam. W każdym razie uspokoiło to moje zachcianki na nowy obraz xxx i mogłam spokojnie wrócić do anioła.


Wracam do haftowania.Wena chyba wróciła :)

23 komentarze:

  1. Ładne tempo. Jeszcze raptem kilkanaście tygodni i będzie. No, może z 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pójdzie szybko,jeśli nadal będę bezrobotna,a ja chcę do pracy bo krzyżyki kocham,ale ileż można

      Usuń
  2. super tempo, obraz piekny, tez sie kiedys nad nim zastanawialam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz jak burza :) Trzymam kciuki za dalsze postępy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wychodzi!!!!!!!!!!!!!! Ja już nie miałabym cierpliwości do tak wielkiego przedsięwzięcia, a i oczy są do bani...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie bo to kanwa 14 ct...ale jak był mus,że muszę bo się uduszę to i 14 była dobra

      Usuń
  5. Cudowne postępy!
    A ta nowa propozycja fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...moja wish list zaczyna mnie przerastać,kiedy ja to wyszyję :?

      Usuń
  6. Cudowny! Naprawde robi wrazenie. Ja jestem bardzo ciekawa skrzydel ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...chyba właśnie pójdę w stronę skrzydeł

      Usuń
  7. Ależ wspaniałe postępy ;) Anioł wygląda "bosko"."Czerwony Kapturek"i mnie zachwyca wiadomo,ze względu na wilka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też zachwycił,ze względu na wilczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamusiu. .. chcę tego Czerwonego Kapturka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe postępy! Bardzo.ciekawa nowa propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie piękny :)
    gdzie można zdobyć czerwonego kapturka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podeślij maila to do Ciebie poleci

      Usuń
    2. wysłałam maila na adres podany na blogu :)

      Usuń
  12. Ale już dużo masz wyszyte! Twarz faktycznie prezentuje się wspaniale :) Co do nowego wzoru to jest wspaniały...taki z podtekstem....że wilki wcale nie muszą być złe...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Anioł się wyłania. Kolejny haed tez cudny... A czemu zostawiasz tło???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zostawiam tła,akurat tej kartki nie wydrukowałam bo drukarka strzeliła focha i nie chce jej przejść.Chyba czas poszukać nowej

      Usuń
  14. Ależ ona piękna! Ja bym poszła w stronę skrzydeł;)
    Nowy HAED - super wybór!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin