Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 29 października 2014

Ballon Glow - Koniec - :)



  Zawzięłam się i dzisiaj w południe postawiłam ostatnie krzyżyki na balonach :) Może nawet jutro uda mi się kupić ramkę i jeszcze w tym tygodniu ten haft zawiśnie na głównej ścianie w salonie :)

Podsumowując "na zimno" :
- wymiary: 30 cm x 39 cm (300 krzyżyków x 220 krzyżyków)
- mulina PND, DMC i 2 kolory z Ariadny (to nie oryginał niestety :P)
- Kanwa 18 ct  Zweigart
- zaczęłam haftować  13 września 2013r. Skończyłam 29 października 2014r.
-wg moich zapisków ten obrazek poświęciłam  13 i pół tygodnia...

Jestem bardzo zadowolona :)


29 komentarzy:

  1. Coś pięknego. Jestem z ciebie dumna :) to teraz haed?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,wracam do Anioła czyli tak Haed

      Usuń
  2. Lubie te balony! Będzie ślicznie wyglądał w salonie! Brawo! A co teraz? dołączysz do nas z Haed-em?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się czy nie zająć się sówkami Haed,ale chyba jednak wrócę do anioła

      Usuń
  3. Wyszły pięknie, gratuluję ukończenia i jestem ciekawa dalszych planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,chyba wrócę do aniołów chociaż nigdy nic nie wiadomo co mi do głowy strzeli :P

      Usuń
  4. Gratuluje! Piekne kolory! Musisz byc dumna z siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak jestem dumna,ż nie skończył jako UFOK :)))

      Usuń
  5. Gratuluje pięknego haftu, po prostu rewelacja, jeszcze chciałabym zdjęcie w ramce zobaczyć, pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, wytrwałaś do końca :) Kolorki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! :) pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zuch!!! widzisz było warto zebrać się w sobie :) super wygląda (mam go na wish liście za pierdylion lat) i możesz zaczynać coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh...dobrze by było tylko gdyby te wish list się tak nie wydłużały bo chyba będzie mi potrzebne drugie życie,żeby to wszystko yhaftować

      Usuń
  9. Piękny wzór i te kolorki takie żywe gratuluje świetnego finału i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się będzie prezentował na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam! Szczerze podziwiam.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że skończyłaś takiego kolosa :), teraz bez obciążeń UFO-kowych możesz planować kolejne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie choć kilka prac jeszcze leży w sferze Ufoczej....ale przyjdzie czas i one znajdą finał

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem! Niesamowity haft, zwłaszcza te balony zapierają dech w piersiach.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Coś pięknego!
    Wspaniały wzór i kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin