Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

niedziela, 26 października 2014

Ballon Glow -11-

Jest spora szansa ,że to odsłona przedostatnia :) W związku z tym,że postępy pokazywałam co tydzień i tym razem nie może być inaczej.

Ostatnio utknęłam na TYM etapie , a poniżej Balony po 13 tygodniach pracy nad nimi (w praktyce haftowanie trwa już dość długo).



To teraz wnioski. Haftuje się bardzo przyjemnie a podchodziłam do tej ostatniej strony jak do strasznego koszmaru. Tak źle się nastawiłam,a tu wcale nic strasznego nie było. Poprostu ten haft musiał swoje odleżeć...

Jednak nudzenie męża poskutkowało.Chyba muszę mu podziękować za mobilizację mimo,że nie wiem dlaczego uczepił się tego haftu,bo zazwyczaj nie nagabuje mnie pt. "skończyłabyś wreszcie".

Anielique- bez przesady nie gnębi mnie ale przypomina o tym obrazku bo wie, że mam wyrzuty sumienia,ze jeszcze nie skończyłam.taki jego sposób,żebym skończyła (było trochę irytujące stąd napisałam). Pozatym to on często sponsoruje moje wypady do pasmanterii,także prezenciki na mobilizację się pojawiają.

Trzymajcie kciuki,żebym w tygodniu miała dużo czasu na xxx :*

8 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego i szczęśliwego ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również Ci tego życzę :) Mój mąż z kolei mobilizuje mnie do ukończenia konturów przy zamku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, bez przesady z taką odpowiedzią, żarcik żarcikiem, nie trzeba brać tego wszystkiego na serio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale odpowiedź też z przymrużeniem oka :P

      Usuń
  4. Trzymam kciuki żebyś następnym razem pokazała je w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To milo, ze Cie tak maz mobilizuje:) Choc na mnie takie marudzenie dziala demobilizujaco:( Jak nie mam weny, to nic mnie nie przymusi.
    Powodzenia z balonami, wierze ze skonczysz szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja się długo opierałam,bo poprostu nie i koniec...a w końcu okazało się,że tak strasznie nie było :P

      Usuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin