Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 4 września 2014

Geranium / Skrót sierpniowy

Wreszcie się zebrałam do  napisania posta :)

Udało mi się wyhaftować już pół strony geranium i sukcesywnie wykańczam Ufoki, w tempie ślimaka... Pozdrawiam wszystkich "zaUFOczonych" hafciarsko i nadal uważam,że Ufok nietknięty to porażka.Przynajmniej ja się źle czuję z Ufokami,które leżą nietknięte i niewiadomo czy doczekają się skończenia.Dla mnie to taka mała osobista porażka.Na szczęście walczę i krzyżyków na moich 10  (ehhh no tak aż 10 Ufokach przybywa,no przynajmniej na 4 z nich).

Dość o tym :) miałam się tu pochwalić geranium,więc proszę badylek w połowie się pojawił. Poraz pierwszy jestem zadowolona z tego,że haftuję kwiatka...bardzo przyjemny wzór i jest okazja do podszkolenia się z french knots,żeby w balonach były idealne bo chyba jest ich tam kilkanście :)



Specjalnie dla Pieguchy  wyjaśnienie terminu KOPECZKOWATOŚCI ( chociaż chyba gdzieś o tym już na blogu wspominałam),ale dla niewtajemniczonych jeszcze raz :P

Tak więc nie chcąc prześwitów na kanwie 18 ct użyłam dwóch nitek muliny i moim spostrzeżeniem było to,że zamiast ładnie układającego się krzyżyka wyszła taka troszkę kopeczka (takie miałam skojarzenie). Za dużo nitek i zamiast krzyżyków mam kopeczki  :D

Niemniej mimo kopeczek  i tak jestem zadowolona z efektu :)
Na zdjęciach poniżej nawet dobrze to widać.


Sierpień spędziliśmy nadal bardzo aktywnie.Nawet mój starszak nauczył się zjeżdżać z skate rampy i było weselnie i była wizyta w zoo,więc sierpień zaliczam jako udany okres. Cóż teraz poszukiwanie pracy w toku i czasem smutne i płaczliwe chwile pt. pora do przzedszkola. Mam nadzieję,że z czasem będzie lepiej :)

No i sukienka była jednak seledynowa,a czerwona będzie na następne wesele :)bo się zdecydować nie mogłam :)

W prawym dolnym rogu moja pierwsza tarta  wersji róży była pycha,polecam :)

18 komentarzy:

  1. Geranium śliczne. Ja wyszywam na 16ct i chyba kopeczek nie ma ;) Ciesz się że udały wam się wakacje...teraz masz więcej energii na nawy rok szkolny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie 16 byłaby lepsza bo wyszedłby krzyżyk,ale mam co mam i jak narazie zadowolona jetem :)

      Usuń
  2. Masz ciekawy sposób wyszywania :) Ja zostawiam kontury i podcienie zawsze na koniec :)
    Pięknie rośnie Twój haft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszywam zasadzie różnie,raz kartkami innym razem od koloru co go najmniej...zależy co sobie wymyślę :) Pewnie na dniach pokażesz magnolię bo tylko Ci podcienie zostały

      Usuń
  3. Ślicznie się prezentuje :) Też na 18 wyszywam 2 nitkami i jest ok, moim zdaniem oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, napisałaś o tym co doprowadziło u mnie do zmiany kanwy po 2 wyszytych obrazkach.Haftując na 18 DMC 2 nitkami nie mogłam uzyskac widoku krzyżyka.Kombinowałam kilka razy i wychodziła zbita (jak dla mnie) masa zwana przez Ciebie kopeczkami:):):)
    Niektórzy stwierdzili, że coś ze mną nie tak bo ponownie wyszywam to samo ale na 16.Tylko ja do wyszycia mam 21 kapeluszy więc lepiej cofnąć sie po 2 nic w połowie ciepnąć projekt w kąt:):):)
    co do UFO-ków nie wypowiadam się.Mam jeden 10-letni i właśnie w tym roku(pod wpływem oczywiście bardziej wprawnych blogowych hafciarek) zamierzam kolosa wypruć i rozpocząć od nowa bo widzę krzywizny, nierówności i czegoś takiego nie powieszę już na ścianie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję następny obrazek wyhaftować na 18 jedną nitką,zobaczymy jak wyjdzie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tę serię! Haft jest cudowny, pomimo kropeczkowatości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie 2 nitki na 18ct daja nieco zbity efekt. Wole jednak 1 nitke na 18ct, 2 nitki na 16ct, a 3 nitki na 14ct. Hafcik bardzo ladnie Ci wychodzi:)
    A co do UFOkow to mam to samo zdanie. Porazka i juz:( Bo po co zaczyna sie haft? Zeby go skonczyc, nie? Takze zdziwilam sie nieco dyskusja pod poprzednim wpisem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft! Moim zdaniem tego rodzaju haft, gdzie kanwa jest tylko częściowo zahaftowana, powinien być na 18ce wykonany właśnie dwiema nitkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny obrazek :)
    Ja wyszywam na 18 dwiema nitkami i jest ok :) ale to moje odczucie :)
    Tarta wygląda smakowicie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nie lubię haftować kwiatów, jakoś to do mnie nie przemawia, za to podziwiać uwielbiam :) Bardzo ładny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem! Piękny haft i to na 18-tce, która mi przysporzyła ostatnio rozczarować, ale u ciebie krzyżyki są piękne! Kopeczki, ale fajne określenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie!
    ten wzór zielnikowy taki nieoklepany, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się właśnie najbardziej spodobał

      Usuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin