Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 19 września 2014

Geranium - finał

Właściwie półfinał bo jeszcze geranium nie jest oprawione. Skończyłam wczoraj.Wyhaftowanie tego kwiatka zajęło mi  dwa tygodnie w teorii,a w praktyce prawie miesiąc bo niestety nie codziennie mam czas chwycić za igłę.

Jak już wspominałam haftowałam na kanwie 18 ct Zweigart,dwoma pasemkami muliny DMC i PND licząc się z efektem kopeczek. Efekt bardzo,bardzo,bardzo mi się podoba.

Szkoda,że mój aparat zamiast robić ładne jasne zdjęcia robi co chce niezależnie od ustawień.



 Na koniec znów w całości.

Podoba mi się,a teraz idę rozsyłać kolejne milion CV licząc,że jakąś pracę znajdę jeszcze w tym miesiącu :)

37 komentarzy:

  1. Piękne. Ja maki dzisiaj oprawie ;) powodzenia w poszukiwaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maki widziałam. pięknie wyglądają,też wpiszę je na swoje wish list

      Usuń
  2. Też zaczęłam wyszywać dwoma nitkami na 18 ct i nie ma "kopeczek", a u Ciebie wyszło rewelacyjnie :) Trzymam kciuki za pomyślne poszukiwania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może bardziej zaciągasz nici niż ja

      Usuń
  3. Nawet bez oprawy efekt jest zachwycający. Powodzenia w szukaniu pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne geranium :)
    Powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, a nawet bardzo.
    Powodzenia z pracą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Uwielbiam tę kwiatową serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ta seria jest jakoś wyjątkowa,większości się podoba

      Usuń
  7. śliczne!
    marzy mi się wyszyć kilka z tej serii kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi właśnie "kiedyś" się realizuje

      Usuń
  8. Piękne! Też mam je na mojej liście "do zrobienia".
    A z CV życzę powodzenia też szukam pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, haft jest wspaniały! Gratuluję szybkiego tempa i trzymam kciuki za CV :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wyszlo! I bardzo szybko! Powodzenia z szukaniem pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie,aż sama się dziwię,że w takim tempie

      Usuń
  11. Piękny haft! Uwielbiam tę serię zielnikową :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny haft, ciekawa jestem jaką ramę wybierzesz :) Powodzenia w szukaniu pracy, do mnie chyba los się uśmiechnął, okaże się w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie żadną bo braki w funduszach

      Usuń
    2. to trzymam kciuki i powodzenia.też w poniedziałek mam rozmowę kwalifikacyjną do której mam sporo nadziei

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba :) Trzymam kciuki i życzę powodzenia w poszukiwaniach pracy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt zniewalajacy! Dobrze, ze powiedzialas o tych dwoch miesiacach,, bo juz myslalam, ze ze mna cos nie tak... Czy gdzies ten wzor jest do zdobycia i inne z tej serii? Powodzenia z praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba Cię dobiję,ale pisałam dwa tygodnie.nie widziałam tej serii w sklepach,ale wzory łato znajdziesz np.na chomiku pod hasłem DFEA

      Usuń
  15. Wygląda pięknie nawet bez oprawy :) powodzenia w szukaniu pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,chciałabym zobaczyć,je już na ścianie

      Usuń
  16. Haft wyglada pięknie. Szczególnie ten mały kwiatem, cień przy nim daje łądny efekt trójwymiaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten najmniejszy element właśnie najbardziej mi sie podoba

      Usuń
  17. Pięknie się prezentuje. Ja mam dwa zielniki za sobą, ale na tym nie poprzestanę, chcę wyszyć ich więcej bo i sporo mi się wzorów podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też...na 100% dwa mam jeszcze w planach

      Usuń
  18. Haft po prostu przepiękny, bardzo Mi się podoba, może kiedyś wyszyję, a co do pracy to życzę znalezienia jak najszybciej, pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne.
    Powodzenia z szukaniem pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne wykonanie obrazka z mojej ulubionej serii. U mnie właśnie na tapecie irysy.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale, zielniki mają swoich wielbicieli, ja do nich zdecydowanie należę. I też mam w planach kilka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ Ci pięknie wyszedł ten haft! wierzę ,że w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała seria zielnikowa jest ładna, a Ty wybrałas mniej popularny wzór. Brawo! piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin