Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

niedziela, 24 sierpnia 2014

W zasadzie nie lubię....

... haftować kwiatków. Nie lubię też nie kończyć swoich haftów.Bo Ufok to wszak porażka,także zawzięcie dłubię w ślimaczym tempie Anioła, Balony (krzyżyków przybyło najwięcej), Sal Drzewo Życia  i Geranium. Piegucha prawie zgadła bo zaczęłam zielnik tylko nie różę,a geranium. Wyjątkowo nie lubię wyszywać obrazów kwiatowych, ale ta seria (no kilka obrazków) wpadło mi oko.

Chciałam wyszywac na lnie 40ct,ale mnie to przerosło ;/ cóż może następnym razem. Co prawda na kanwie 18ct borykam się z lekką "kopeczkowatością" krzyżyków,ale daję radę i jestem zadowolona z efektu.


To pewnie ostatni post w tym miesiącu bo transfer komputerowy gdzieś mi zjadło i każda strona ładuje się dłuuugo,więc...siostra dzięki za użyczenie swojego dostępu do inernetowego świata :P.

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta seria, życzę miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, paczki ma podobne do rozy, wiec mnie zmylilo:P Czyli i Ty wpadlas w zielniki.
    A co masz na mysli z ta "kopeczkowatością" ? Bo nie kumam:(
    Tych problemow z netem i dostepem do blogu tez nie, ale mam nadzieje, ze sie skoncza szybko.
    Aaaaaa! Juz ostatnio mialam sie spytac, ale zapomnialam! Co z sukienka? Pytalas kiedys nas o zdanie i nie wiemy, na ktora sie zdecydowalas!
    Trzymaj sie!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki śliczne, chociaż ja też nie przepadam za ich wyszywaniem :)
    A UFO-ków nie traktuję jako porażkę... wiem, że kiedyś skończę to co zaczęłam... a że ciągle podoba mi się coś nowego? Tak lubię :)
    Szybkiego łącza życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne i żywe kolory! Dasz radę! Wychodzi bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Arabesko, podłamałaś mnie stwierdzeniem, że UFOki to porażka!!
    U mnie tych UFOKów od groma i trochę. Ciągle wpada mi w ręce COŚ, co natentychmiast muszę ogarnąć:-))
    Przyznaję też, że nie do wszystkich UFOKów wracam. Ba! O niektórych zapominam;-)
    Najstarszy ma już ponad 10 lat;-)))
    Pozdrawiam ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też UFOKów nie lubie i bronię się jak mogę, nawet kiedy odkłądam aktualny haft żeby wyhaftowac coś małego.
    Kwiaty wyglądają ślicznie, nie dziwię się, że nie mogłaś się im oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UFOki to wcale nie porażka! Kasia ma na blogu fajny cytat: " Jeśli jesteś w stanie zliczyć projekty, nad którymi pracujesz, musisz zacząć kolejny, żeby mieć ich pełną gamę.." i tego się my, hafciarki , trzymamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twój haft, choć za geranium nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kolory, powodzenia w dalszym xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w zasadzie nie lubisz ale wychodza pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja mam tak, że nie lubie nowego zaczynać dopóki starej pracy nie skończę!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin