Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

niedziela, 18 maja 2014

Anioł -1-


Wiedziałam,że wyhaftuje kiedyś i TRACH przychodzi taki moment,że poprostu muszę bo się uduszę :)   Tak więc proszę mam mój  ' Sadness of an Angel ' czyli w wolnym tłumaczeniu smutny,przygnębiony anioł.Jakoś nie widzę w tym obrazku nic przygnębiającego więc pozostanie on u mnie roboczo Aniołem :)Wzór zakupiony w Heaven and Earth Designs.Wymiary 400 x 297 krzyżyków, 13 kolorów.
 Obraz miał wyglądać tak jak powyżej, bo zawsze wydawało mi się ,że wzory HAED są opracowane wręcz idealnie a okazało się nie zawsze.Trochę byłam zaskoczona,że w szarościach do tego obrazu są 2 brązy,ale stwierdziłam,że tak musi być.Dopiero w trakcie haftowania,okazało się,że te dwa kolory za nic nie pasują mi do całośći. Jakoś mi to nie grało,więc poszperałam na fb na grupie HAED i okazało,się że rzeczywiście są brązy,które paskudnie się prezentowały.
 Więc całe 2 dni  spędziłam na dopasowywaniu kolorów.W życiu się tak nie naprułam jak tutaj ;/ 
To  teraz mogę Wam pokazać co wyszło i chyba jest lepiej.  Oto efekt 2 tygodni pracy nad aniołkiem.


 Teraz muszę wrócić do kolorowych balonów bo zostało mi mniej niż 1/4 obrazu,więc z górki i do innych fajnych haftów bo wiecie co liczyłam i mam AŻ 6 (słownie: szesć!) prac w  toku i to prac nie małego kalibru,więc chyba muszę sobie darować w tym roku rozpoczynanie kolejnych.Cieszę się nawet z tego,że zrezygnowałam z zamiaru wyhaftowania pamiątek ślubnych na dwa tegoroczne wesela.Może kiedyś coś xxx dostaną odemnie teraz jestem zajęta :P na najbliższe 5 lat.

17 komentarzy:

  1. trzymam kciuki,bo będziesz miała przepięknego Anioła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że HAEDy są bardzo zaraźliwe :P Ale to nic - można się przynajmniej wspierać przy wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Anioł :) trzymam kciuki za jego realizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj się będzie działo. :)brawo :)
    Ps. Dokładny tytuł to smutek anioła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie,mogłam wrzucić do wujka tranlatora :P

      Usuń
  5. podziwiam za wytrwałość przy pruciu, nie wiem, czy miałabym tyle samozaparcia.
    Ale rzeczywiście jest lepiej, warto było

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny anioł, będę kibicować.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tez stronka z błedami i poprawnym kluczem, który należy stosować:), równiez wzory Nimue takie błedy zawierają:) Aniołek teraz wyglada lepiej i zapowiada sie fantastycznie-dwa tygodnie i duża czastka za Toba- machasz ta igiełką że ho ho.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekspresowo ci idzie! I w pełni rozumiem tę chęć by zacząć kolejny obraz chociaż te nieskończone smętnie czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow śliczny ten anioł tylko życzyć wytrwałości w realizacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do wyróżnienia,zapraszam po odbiór banerka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję ale nie skorzystam.jest mi miło,ale zwyczajnie nie mam czasu na ciągnięcie tego dalej

      Usuń
  11. sliczna, przepiekna, czekam na jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca będzie. Trzymam kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin