Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 14 marca 2014

Napęd na 3 serca *

Stało się to co stać się musiało,jak tylko coś zaplanuję i napiszę o tym na blogu,to moc twórcza mnie opuszcza...Chyba następnym razem będę milczeć. od ostatniego wpisu na balonach nie przybyło ani jednego krzyżyka.Do ukończenia strony nr.3 brakuje mi dosłownie 200 krzyżyków i nie ruszę,mylę się i patrzeć na ten kawałek nie mogę.Chyba muszę ochłonąć..odłożyć na kilka chwil  ten nieunikniony fragment

* Wyjaśniając tytuł,każde serduszko to jeden dzień haftowania jak na moje możliwości ;).Mogłoby być ich więcej niż tylko 3 bo bardzo dobrze się je haftuje. Serduszka powstały w pierwszych dniach marca gdy było zimno i ponuro,a teraz taka piękna pogoda,że szkoda siedzieć w domku nawet z igłą.
Serducho nr.1 zwane wcześniej mokrym.

Serducho serduchowe nr.2 

Serducho z muszką nr.3 (moje ulubione)
Tak wygląda całość na moja osobistą poduszkę :) Dohaftuję jeszcze mój inicjał bo,źle sobie wymierzyłam kawałek kanwy i coś muszę na górę wlepić.Pozatym,żeby domownicy wiedzieli ,że mojej ukochanej poduchy nie tykać,pod groźba kary nieuniknionej i strasznej.
Może jak pogoda się popsuje to moc twórcza wróci. Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne serduszka, a te kokardki są super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie z tego piękna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chrzan, u mnie pogoda do kitu i tez mi sie nie chce haftowac:P
    Fajne serca! Bylby z nich niesly baner, bo jakos poduszki sobie nie wyobrazam, ale grzecznie poczekam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślę do Ciebie wenę :) Czekaj na Nią w drzwiach żeby numeru mieszkania nie pomyliła ;) I czekam na poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna girlanda z serc ja obecnie też wyszywam serducho ale jedno i duże a może kiedyś się skuszę i na te gdybyś chciała się podzielić wzorkiem :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin