Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 19 lutego 2014

Ballon Glow - 8 - po 10 tygodniach mam gotowy prawy dolny róg :)

 Jak widać prawy dolny róg już jest,więc jeszcze tylko te pi razy oko 15000 xxx iobrazek balonowy będzie gotowy.Szkoda tylko,że mój aparat się psuje i zaczyna rozmazywać zdjęcia,ale póki jeszcze jakieś robi to pokazuję co i jak :)  Prosze tylko nie powiększać dużego już zdjęcia bo kanwa do czystych już nie należy :P
Miałam tego po raz setny napisać,ale ...."to" ma takie świetnie  kolory,że mój zachwyt i zapał jakoś nie słabną i krzyżykuję ile mogę.
 powyżej efekt 3d z najbrzydszym balonem
 i domeczki :)

Piegucha - ha przez ostatnie 3 dni udało mi się nawet wyszywać w ciągu dnia,sukces :D
Katarzyna G - wyszła moja kocykowa płytka wyobraźnia.jak opublikowałam poprzedni wpis to też wpadłam na to,że 100x100cm to będzie na mojego prawie 6latka za mało.
Chenia- mam te moc do stawiania xxx teraz.


11 komentarzy:

  1. Moja Droga. Nie znudzi się - zapewniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, a kolory do nich dobierałaś sama? Dobrze kojarzę? Wygląda ślicznie, dlatego pytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal z podziwu wyjsc nie moge! :) Kolory sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Wiecej nie napisze, bo to podsumowuje wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny :) i ta moc kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki ten obrazek piękny ! , masz kobieto cierpliwośc jak Ty to robisz , zazdroszczę efekt murowany!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne te balony :) czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek niesamowity podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin