Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 10 stycznia 2014

...

U mnie podsumowań noworocznych nie było i nie będzie.Za to mam kilka postanowień na Nowy Rok.O tych życiowych nie napiszę, ale o hafciarskich jak najbardziej.:)
 Po pierwsze skończyć balony,a chyba połowę już mam.Oto postęp po 7 tygodniach pracy.Jak widac siedzę w krzakach.

Po drugie skończyć Sal 'Drzewo życia'. Poniżej mały uptade.


 Zaczęłam drzewko i wiem co z tym haftem zrobię jak skończę.Miał być obrazek na ścianę,ale jednak będzie z niego poducha reprezentacyjna do sypialni chyba,że  mi się odwidzi.

Po trzecie wykonać tajemniczy projekt o którym teraz nie pisnę słowa,ale Chenia dobrze zgadła,że to sampler.Te gwiazdusie z poprzedniego posta to właśnie z niego.

Po czwarte zabrać się za HAED.Nareszcie wybrałam.Myślę,że Was zaskoczę,ale to pewnie dopiero około wakacji.

Miałam nie planować,bo zawsze gdy tak robię to mi nic z planów nie wychodzi,ale kiedyś musi się udać.

Postanowiłam pożegnać się z moim zestawem drutów. Na drutach robię bardzo rzadko,musi mnie coś najść.Tak więc łapię za nie raz na dwa lata lub rzadziej.Cóż czasowo się nie wyrabiam,więc niech posłużą komuś bardziej niż mi.
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem to zapraszam z wiadomością na maila.
 Druty Knit Pro Spectra akrylowe.Zestaw zawiera druty: 3.5, 4, 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 8mm oraz żyłki do łączenia.Jak na moje możliwości dziewiarskie druty rewelacyjne.

5 komentarzy:

  1. podobają mi się te balony :) jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plany, oby wszystkie Ci się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty są przecudne! Każdy z nich wymaga dużo czasu i cierpliwości, ale efekty są niesamowite :)
    Drutki też fantastyczne, ja już jednak uzbierałam część zestawu, więc nie reflektuję, ale każdemu mogę polecić, druty KP są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia podziwiam Cię, masz takie kobyłki i zabierasz się jeszcze za nową :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin