Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

piątek, 31 stycznia 2014

Ballon Glow - 7 - / 7 okrągłych balonów

 Wpis pod znakiem cyfry 7 :) Nareszcie udało mi się  wykończyć ostatnie 3 balony .Więcej o balonach nie wspomnę w 2014r :) Siedem okrągłych  balonów na ten rok mi wystarczy. Na żywo są jeszcze bardziej kolorowe i chyba jeszcze w żaden haft tak nie 'wsiąkłam' jak właśnie w ten.

 

Sal z inicjałem  nie przypadłą Wam do gusty,na dzień dzisiejszy będę haftować go ja i jedna osóbka,ale jeśli ktoś jeszcze chętny to serdecznie zapraszam.

9 komentarzy:

  1. wow jakie kolory!! i jaki wielki postęp - super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ale nie klam, bo jeszcze wspomnisz o balonach jak juz skonczysz caly obrazek:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko to co lata! Twoje balony są piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity widok... Te kolory sa magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ale ogromne cudo, ale Ty jesteś wytrwała ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten haft. Swietnie ci idzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam kiedyś zdjęcie tego obrazu, ale nie umywa się do tego co wiedzę teraz. Balony wyglądają bajecznie. No i wszystkie już są na swoim miejscu. Sporo krzyżyków masz już za sobą. Dopinguję w dalszych postępach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mi się ten haft podobał i w dalszym ciągu robi na mnie ogromne wrażenie. Kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin