Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 24 października 2013

Ballon Glow -3-

Bardzo podobają mi się detale na tym obrazku.Nie zniechęcają mnie nawet kolory łączone,ani nawet bacstiche. zdecydowanie lubię kolorowe obrazki i taka 'koloroterapia' chyba posłuży mi, aż do zimy :) Haftowanie balonów przerywam tylko dla samplera 'Drzewo  życia',ale max na jeden dzień.Będzie musiał poczekać, aż skończę. 

Powyżej stan obrazka na wczoraj. W ciągu czterech tygodni udało mi się wyhaftować 1/4 obrazka i zacząć największy balon.Wbrew pozorom obrazek nie jest 'wykrzywiony'. Nie chciało mi się go prasować więc jest jak jest.

Katarzyna G - nie zachęcaj do złego :P

15 komentarzy:

  1. Ja????? Chyba mnie z kimś pomyliłaś :) A balony pięknie się wyłaniają :) Chyba jednak schowałaś gdzieś czasopochłaniacze, co??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne balony! Cudny będzie ten haft!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne balony! Jak ja lubię ten motyw....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory! Te balony mi się bardzo podobają :). Haft idealny na jesienno-zimowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zaczyna wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniale wyglądają,aż kusi żeby z pudła wyciągnąć zestawik i zacząć dłubać :) Zgadzam się,że na pewno jest to jakaś forma koloroterapii wręcz idealnej na szaro-bure jesienne dni :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację co do tych kolorów. Działają terapeutycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. balony są piękne! no i nie zazdroszczę przerażająco żmudnego tła!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no, to wygląda fantastycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny obrazek i kolory poprawiające nastrój to jest to! w sam raz na jesienną chandrę :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin