Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

sobota, 31 sierpnia 2013

Efekty szalonych połączeń (Sal 'Drzewo życia')

Pierwsze wrażenie pruj i zapomnij...ale na szczęście się opamiętałam.To szalone połączenie kolorów mi odpowiada.
Akurat sampler wszedł na 'tapetę' aż na tydzień. Oto efekt 7godzin pracy i walki z pewnym bardzo młodym mężczyzną o aparat.
więc....za zdjęcia nie bijcie...

W przyszłym roku powstanie z pewnością jeszcze jedna wersja dla bardzo fajnej parki,jako prezent ślubny.
 A drutów  jak nie było,tak nie było.

7 komentarzy:

  1. Właśnei górne ściegi zamknęłam ;) Teraz czas na A-M rządek. Już za dwa tygodnie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... Powiem szczerze że jak zobaczyłam jakie kolorki mulin wybrałaś to trochę się przeraziłam. Nie umiałam sobie tego razem wyobrazić. Teraz jak widzę to na materiale powiem szczerze... jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity zestaw kolorystyczny :) Szybko Ci idzie :) Wyślesz zdjęcie na apawliszyn@wp.pl to dopiszę Cię do posta raportującego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie kolorystyczne - takie szaleństwa lubię :) a ja zaczynam chyba dzisiaj inny sampler w którym się zakochałam :) a co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Widzę, że jesteś miłośniczką samplerów! Cudownie:-)
    A zestaw kolorystyczny - całkiem fajny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw kolorków :) Będzie bardzo wyrazisty haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kolorki wybrałaś, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin