Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

wtorek, 2 lipca 2013

nagroda ;)))

Chwaliłam Wam się już ,że wygrałam druga nagrodę w Candy u Kasi .

Oto,co dostałam :)

cudną zakładeczkę..
 zawieszkę,która na zdjęciu wydawała się większa a tu taka cudna ociupinka(prawdopodobnie wyląduje przy lusterku w samochodzie)


serducho,które zdobyło moje serducho i nikomu go nie oddam. Juz dynda jako duży  breloczek przy kluczach

koraliki,które wiem jak wykorzystam,tylko nie wiem kiedy. Sama jestem zła na siebie,że tak mało czasu mam na robótki.
Było jeszcze słodkie co nieco,ale jakoś szybko wyparowało :o
Moje dzieciaki za to najbardziej zachwyciły się znaczkiem,bo były na nich ich ulubione postacie bajkowe :)

Kasiu przesyłka wspaniała, DZIĘKUJĘ  :*

Przepraszam,że dopiero teraz się chwalę,ale w czerwcu po chorobie,odszedł od nas tata mojego męża więc czasu,ani chęci na robótki i bloga nie było.

Dziękuje za komentarze odnośnie Flory.Łapki już mnie świerzbią,żeby zacząć,ale brakuje mi jeszcze mulinek.A zamówienie szykuje się dopiero na koniec lipca.No nic Ufoki tez trzeba pokończyć 

Dozobaczenia wkrótce

2 komentarze:

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin