Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 10 lipca 2013

Kobieta w sepii - KONIEC :)

W zasadzie kobietkę,skończyłam haftować w niedziele,ale chciałam ją dopiero w ramce pokazać. Niestety odpowiedniej ramki do dziś nie znalazłam,chyba będę musiała zamówić na wymiar. Nawet dobrze się składa,bo mąż ma urodzinki na początku sierpnia to dostanie dodatkowo obrazek.
Niestety nie zachwyca mnie tak jak na początku ponieważ nadal denerwują mnie te białe plamy na rękach. Jeśli ktoś się zdecyduje ją haftować to polecam zmienić ten kolor na coś bardziej ecru,jasny krem :)
Po drugie z daleka i na zdjęciach wygląda ok,ale z bliska to takie plamy brązu,beżów i innych pochodnych. Nie będę na to narzekała,takiego efektu powinnam się spodziewać po obrazku w sepii.
 Po trzecie nigdy więcej polskiej kanwy
Po czwarte muszę skończyć z "kopeczkami". Nie lubię prześwitów,ale krzyżyk ma być krzyżykiem.


A teraz troszkę danych technicznych :
Polska kanwa 16' (nigdy więcej!)
125 x 260 krzyżyków (mniej więcej 40cm x 25 cm)
mulina DMC 13 kolorów

Haftowałam od 22 marca do 7 lipca z większymi i mniejszymi przerwami.czyli tak na oko 3 miesiące.Skromnie ale ok :)


Madziula- nie zabiorę się tak szybko za Florę jakbym chciała.Jednak zostawiłam kanwę 20' bo no dobra na jasne kolory była ok,ale na ciemne,które u mnie występowały u góry wzoru jedna nitka to za mało,2 to już 'kopeczka'. Zacznę ją znów,to chyba trzeci raz.Prawdopodobnie wybiorę Luganę i 1 niteczkę.W końcu to moje marzenie więc musi być idealna :))) Miałam zagwozdki przy tym materiale i ilości nici.
20' zostawiłam sobie na inny HAED (w czerniach i szarościach) gdzie jakoś te 2 nitki i 'kopeczkowatość' zniosę.

Z frontu domowego to czeka mnie remont i przeprowadzka.Remont ma się rozłożyć na okres roku bo finansowo jest u mnie teraz mały-wielki krzys,więc czeka mnie hardcore,ale nic dam radę :)

A tu w innym świetle i z innej perspektywy :)

20 komentarzy:

  1. tak czy siak będę czekać z niecierpliwością :) a Kobieta w sepii
    p.s. możesz zrobić "obserwatorów" wtedy można by było Cię szybko zasubskrybować :)(inaczej nie mogę bo mam już przekroczony limit subskrypcji hihi)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje skonczenia! Tak sobie ostatnio myslalam, ze musisz bardzo kochac swojego meza, ze mu taka dziewczyne wyhaftowalas:P
    A ja juz czekam na cos nowego, bo za takimi tematami to srednio przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję końca! jak pisałam już na blogu XXXX duży format piękna jest!
    zapraszam do siebie do zabawy - na letni SAL :) Ciebie i wszystkich mających choć odrobinkę czasu wolnego w te upalne dni. Zapisy tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/2013/07/letni-sal-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta kobieta! Uważaj, bo się jeszcze mąż w niej zakocha :)
    Czekam na Florę!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna robota...i to że ta praca jest w sepii jest cudne:)gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze Cie zainteresuje druga kobitka do kolekcji:P Wlasnie ja ujarzalam na innym blogu:)
    http://niecodzienny-nieco-dziennik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Piegucha- tak widziałam ją już.Ale nie chce 'bliźniaczki'. Wystarczy mi ta moja w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna!! Gratuluję wytrwałości w pracy przy obrazie!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do siebie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, musiał być bardzo pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello

    Just found your lovely blog.
    This finish is beautiful, looks just like a painting.
    Happy stitching (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wzór! Naprawdę dobrz wygląda!
    Na zdjęciu nie widać ,,ubytków" o których piszesz, ale wiem z doświadczenia zę naprawdę warto zainewstować w najlepsze materiały i nici :-)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin