Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 29 maja 2013

SZALEŃSTWO



'Flora' Josephine Wall

                                           wzór :  Heaven and Earth Designs

Jednak uległam i zabieram się za kompletowanie 'narzędzi' do wymarzonego obrazka.
Wszystkiego naraz nie kupię,ale dobre i kilka mulinek na początek.
W związku z tym,że  posiadam dwóch uroczych małych mężczyzn,którzy zajęliby się moim robótkowym warsztatem to wymyśliłam sobie sposób na swoją robótkę :
1.Będę haftować tylko po 1 stronie od początku do końca.
2.W podręcznym hafciarskim pudełeczku będę przechowywać tylko te kolory,które akurat będą mi potrzebne do wyszycia jednej strony.(W 90 kolorach,pewnie okropnie szukałoby mi się tego jednego jedynego). Tym samym spokojnie skompletuje te jedyne 90 motków, nie dostając zawału na widok rachunku. Tak w ratach będzie dla mojej psychiki i portfela lepiej :P
3.Często wyszywam poza domem (plac zabaw,autobus),stąd wybór kanwy 20,choć to i tak będzie duży kawał materiału 70x60 cm. Plusem jest to,że mam dobre światło.Minusem to,że kanwa może się brudzić. Cóż będę prać.
4.Mimo,że będzie to ogrom pracy.Jak dla mnie pewnie min.2lata to mam nadzieję nie zrażać się.Chociaż pewnie kilka razy pójdzie w odstawkę.


Dopisało mi szczęście i wygrałam 2 nagrode w CANDY u Kasi  i od wczoraj pozbyłam się 20 cm moich włosów.Z zapuszczania do pasa nici. Tak lżej i mniej z nimi roboty.W domku nikt nie zauważył zmiany,może gdybym ciachnęła na łyso.
Idąć za ciosem zapisałam się na następne Candy  u  DianyART.Może szczęście mi dopisze


19 komentarzy:

  1. No to pozostaje mi tylko trzymać kciuki za Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedługo zabieram się za head :) wspierajmy się razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujący haft:) Trzymam kciuki za realizację!

    OdpowiedzUsuń
  4. żadne szaleństwo...projekt godny pochwały...trzymam mocno kciuku i czekam z wielką niecierpliwością na pierwszą odsłonę...

    OdpowiedzUsuń
  5. super że wyszywamy dwa różne ale kochane wzory będzie urozmaicenie i będę na bieżąco podziwiać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę z tego powodu że robicie 2 różne i to te które akurat mi się podobają- w związku z tym tutaj też kibicuję i będę podglądać postępy.

      Usuń
  6. super że wyszywamy dwa różne ale kochane wzory będzie urozmaicenie i będę na bieżąco podziwiać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę z tego powodu że robicie 2 różne i to te które akurat mi się podobają- w związku z tym tutaj też kibicuję i będę podglądać postępy.

      Usuń
  7. będę podglądać i podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. będę podglądać i podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wzór...oj i muszę przyznać że niezłe wyzwanie. podziwiam i dobra organizacji swojego warsztatu to połowa sukcesu. Więc bedę podpatrywać twoje poczynania

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne plany.Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki i czekam na postępy :)
    bo wzór bardzo piękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki i czekam na postępy :)
    bo wzór bardzo piękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. kibicuję,bo Flora jest absolutnie niezwykła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. będę kibicować:) jak mam w planie ten co Madziula wyszywa, Tarot Town - jak dojdę do etapu że mi się moja Scheherezada znudzi, to wtedy się za niego wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to powiem jedynie że mi szczęka opadła trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny ten wymarzony obrazek, zapraszam na konkurs, wygrać można drewniany napis DOM http://woodartdrewutnia.blogspot.com/2013/06/candy-letnie-do-26-lipca.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny ten wymarzony obrazek, zapraszam na konkurs, wygrać można drewniany napis DOM http://woodartdrewutnia.blogspot.com/2013/06/candy-letnie-do-26-lipca.html

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin