Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 9 sierpnia 2012

wielka radość :)

Przede wszystkim chciałam podziękować za komentarze pod poprzednim postem Ani, Katarzynie G, Tuome i Piegucha. Bardzo dziękuje za słowa otuchy. Już samo napisanie poprzedniego postu sprawiło,że zrobiło mi się lżej na sercu, a wasze słowa to jakby balsam na duszę :)
 Raczej należe do tych podobno silnych kobiet, ale miewam chwile zatpienia gdy chodzi o moją rodziną. przecież nie tak dawno oswoiłam się z SM siotry a tu taki boom, wkurzyłam się dlaczego ja.Cóż życie bywa niesprawiedliwe.

Dzisiaj natomiast u mnie wielka radość. oj, wiem popadam w skrajności ,raz mi źle, raz dobrze... Bo dziś mieliśmy okazję spędzić z moją rodzinką wspaniały dzień w Krynicy Górskiej, naprawdę wspaniały, ale o szczegółach napiszę w innym poście bo dziś już padam na nos. Ostatnio rodzinnie spędzamy mało czasu, bo albo szpital,albo praca męża więc takie chwile cenniejsze są mi niż złoto :)
Dodatkowo od września wracam do pracy. musze przyznać,że mam wspaniałego szefa bo mimo,że na moje miejsce była już inna osóbka to mogę wrócić, a nawet jeśli grafik nie będzie mi pasował to ustawimy go pod moje widzimisię. ufff... przynajmniej jeden ciężar z głowy. Zarabiałam tam naprawdę sprawy groszowe,ale wiecie jak to jest, każda kasa się przyda :)i nie będę miała 6 letniej przerwy w cv...

I uwaga, uwaga zajęłam 3 miejsce w Konkursie Wakacyjnym u Edi z bloga Mój Aniołkowy Świat. Jestem baaaardzo szczęśliwa, choć nadal nie mogę w to uwierzyć. Pierwszy raz coś wygrałam. Ten dzień nie mógł się dla mnie lepiej skończyć.

A to moja praca konkursowa,miała niezłą konkurencję i nie liczyłam na jakąkolwiek wygraną,a tu taka niespodzianka :) obrazek haftowało sie naprawdę szybciutko.
Haftowałam polską Ariadną na polskiej kanwie 16. U mnie ostatnio mus być tanio, coż....


Chyba na dziś tyle. Postaram się wrócić do blogowania, bo mam kilka robótek,które chciałabym wam pokazać.

pozdrawiam
zmęczona,ale szczęśliwa Arabeska

7 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej i powrotu do pracy! A tanio wcale nie znaczy, ze zle, co wlasnie udowadnia Twoja wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje rowniez... pamietaj ze po burzy zawsze przychodzi slonce :) ciesze sie ze po malu sie uklada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje, ale właściwie chciałam Ci napisac, ze kilka tygodni temu mój mąż miał operację... mniej wiecej wiem, co przezywasz...trzymam kciuki za Was... mocno, mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Obrazek cudny :) Trzymam kciuki, ąby wszystko ułożyło się dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Obrazek cudny :) Trzymam kciuki, ąby wszystko ułożyło się dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz wierzyć, że wszystko się ułoży! Twój hafcik, okładka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje wygranej i powrotu do pracy :) hafcik śliczny, a kanwa polska nie znaczy, że zła - ja dziergam głównie na takiej (bo na inną mnie nie stać :P)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin