Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Miśkowaty z charakterem i zakupy :)

Proszę państwa oto miś :P Miś dzisiaj dzięki  kilku konturom nabrał charakterku. Mulinki do miśka dobrane tak na oko. Nie chciałam czekać na przesyłkę,więc misia wyhaftowałam tym co miałam pod ręką :) zawładnął moim sercem jak tylko koleżanka z facebooka go pokazała i dzięki jej uprzejmości, wzór miśka jest w moim posiadania. Dziękuję  Justyno A.  :)
A na tę przesyłkę czekałam baaadzo długo, więc Tu zakupów już raczej nie zrobię. Chciałam spróbować czegoś prostego, na co pozwalałaby by mi moje małe przeszkadzacze domowe. W tle farbowana przeze mnie kanwa do następnego projektu....


10 komentarzy:

  1. Tez wzielam sie do samodzielnego dobierania kolorow, ale znalazlam tylko jeden wzor z numerami DMC i cos mi nie pasowalo. Rzucilam sie na innego misia, a teraz na kota:P i misiek skarpetkowy czeka. A co z nim zrobisz? bo ja juz mam pomysl w glowie gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez wzielam sie do samodzielnego dobierania kolorow, ale znalazlam tylko jeden wzor z numerami DMC i cos mi nie pasowalo. Rzucilam sie na innego misia, a teraz na kota:P i misiek skarpetkowy czeka. A co z nim zrobisz? bo ja juz mam pomysl w glowie gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszedł ten hafcik. :) Ileż to mogą zmienić kontury...

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio w świątecznym nastroju.. w pierwszej chwili pomyślałam, ojej, to już?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim sercem też zawładnął... Śliczności!:)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin