Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

wtorek, 28 sierpnia 2012

Matematyczne zaległości

I to w dosłownym tego słowa znaczeniu. Tak się złożyło,że znów będę studiować, mimo wszystko... Wczoraj  złożyłam dokumenty i idę sobie studiować od października :P Nawet mi się udało i nie muszę nadrabiać różnic programowych, chociaż pewnie będę musiała powkuwać cokolwiek bo ja po licencjacie z socjologi jestem, a panią magister możliwe ,że zostanę z rachunkowości. Tak wogóle wszystko przez mojego Małża, którego koleżanka mówiła mu ,że na tym kierunku u nich an uczelni jest ok i to on mnie namówił. Miał Małż chęci dobre i mam nadzieję,że nie zawiodę :) ......, że wszystko pogodzę . to znaczy, pracę,rodzinkę,studia i wypady pana Małża do szpitala. Dobrze,ze przynajmnie jego choróbsko nawet jest spokojną formą. Co nie zmienia faktu,że denerwuje się za każdym razem, gdy musi iść do szpitala. A tu zaległe robótki w technice haftu matematycznego,które rozeszły się już po świecie,więc lepszych zdjęć nie będzie ;/


Do usłyszenia we wrześniu, bo narazie nie będę miała czasu na blogowanie i robótkowanie także ;'((((  mąż w czwartek do szpitala, ja do pracy,  a starsze dziecię zaczyna swoją przygodę w przedszkolu,więć będzie ciekawie... Trzymajcie kciuki ,żebym dała radę .

piegucha  misiak 'oprawiony'  w czerwony filc i będzie ozdobą choinkową :) pokaz wkrótce

ależ mi wyszedł dziwny ten post

7 komentarzy:

  1. Pewnie, ze bede trzymac kciuki! Moi rodzice tez sobie dali rade - pobrali sie na studiach, Maciek sie urodzil, pozniej ja, tata pracowal, wozkiem wymieniali sie pod wydzialami, oboje obronili mgr,wiec da sie! powodzenia! A na zdjecia misiaka czekam:) Mnie oswiecilo, ze mam caly kalendarz z WOCS z Fizzim i dobralam kolorki bez problemu:) Wczoraj nawet zaczelam hafcik, nie skarpetkowy, tylko inny, ale za skarpetkowy tez sie zabiore!

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za Was wszystkich :) będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też trzymam kciuki (ty bardziej, że również wraca do nauki, tylko od września)
    a hafty bardo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też trzymam kciuki (ty bardziej, że również wraca do nauki, tylko od września)
    a hafty bardo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia życzę! hafciki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia życzę! hafciki super:)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin