Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

wtorek, 17 lipca 2012

Dumna mama :)

Oj jakoś nie mogę tych moich postępów wiatraczkowych pokazać, same nie chcą wejść przed aparat i tak to już jest.
Ale dzisiaj nie o tym miałam pisać. Wczoraj mój starszy synek skończył 4 latka, jej ale ten czas leci ;P
Nie będę chwalić, dla mnie mały cudny terrorysta :) bezwarunkowo kocham :P
A tu torcik z ulubionymi postaciami, ledwo zdobyty i słynna biedrona, która później straciła głowę :)

A robótkowo skończyłam hafcik na Konkurs Wakacyjny i teraz tylko czeka na to co z nim zrobię i sesje. Szkoda,że nie mogę go pokazać naprawdę mi się podoba :)

6 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego dla mlodego Jubilata...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :)
    Moja córcia 4 latka kończy w sierpniu, więc dobrze wiem jak ten czas szybko leci :)
    Zapraszam do zabawy w 11 pytań :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :)
    Moja córcia 4 latka kończy w sierpniu, więc dobrze wiem jak ten czas szybko leci :)
    Zapraszam do zabawy w 11 pytań :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin