Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

sobota, 23 czerwca 2012

zdobyczne skarby i dama :)

Obłowiłam się bardzo, ale to bardzo. Moja mama jako maniak krzyżykowy i mistrzyni robótek wszelakich przez druty i igłę miała takie skarby pochowane po kątach, a ja je sobie pożyczam na dłuższy momencik.
Kilkanaście gazetek, uwielbiam oglądać. Mama zagranicznych nie ma ,ale te też są cudne :)

A tutaj fantastyczna książka szkoda, że już takich nie wydają. Zbiór jakby to powiedzieć technik hafciarskich w Polsce, o niektórych nie miałam bladego pojęcia :/ no , ale teraz już mam :P



 Książka bezcenna ;0

 Tutaj haft, którego zamierzam się nauczyć i z tego co widzę , nie jest tak strasznie trudny jak to wydawało mi się jeszcze kilka lat temu kiedy mama próbowała mnie tego nauczyć.



Kończąc moje przynudzanie, poprostu musiałam ;)..........  nauczyć się french knots i to dlatego. Dama blackwork. Mój pierwszy blackwork :)
a wzór opublikowała p.Agnieszka, i dzięki niej mogę Damę wychaftować.

Zmykam kochani zjeść obiad jeśli mi coś  moi chłopaki zostawili :)

4 komentarze:

  1. rozumiem, że dołączyłaś do nas? świetnie Ci idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączyłam :) nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka ciekawa mi się wydaje, szkoda że już nie ma takich publikacji ale może jakby dobrze poszukał w antykwariatach to i coś ciekawego by upolował:D Haft Richelieu nie jest trudny, sama mam na swoim koncie kilka serwetek i nawet jeden mniejszy bieżnik:) To było za czasów moich początków z igłą i nitką:D Jakbyś chciała zacząć tą technikę polecam na pierwszy rzut mały i prosty wzorek;) A skoro mowa o wzorku to prosiłaś mnie o żabę, którą z wielką przyjemnością się podzielę:) Nie mam tylko Twojego adresu także jakbyś mogła wysłać mi wiadomość na pocztę to miałabym jak podać wzorek dalej:) Mój e-mail to: mevosa.mev@gmail.com
    Wyszedł mi dłuuugi komentarz także jeszcze tylko chciałam pochwalić Damę w Twoim wykonaniu:) Bardzo ładnie się zapowiada i czekam na efekt końcowy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka ciekawa mi się wydaje, szkoda że już nie ma takich publikacji ale może jakby dobrze poszukał w antykwariatach to i coś ciekawego by upolował:D Haft Richelieu nie jest trudny, sama mam na swoim koncie kilka serwetek i nawet jeden mniejszy bieżnik:) To było za czasów moich początków z igłą i nitką:D Jakbyś chciała zacząć tą technikę polecam na pierwszy rzut mały i prosty wzorek;) A skoro mowa o wzorku to prosiłaś mnie o żabę, którą z wielką przyjemnością się podzielę:) Nie mam tylko Twojego adresu także jakbyś mogła wysłać mi wiadomość na pocztę to miałabym jak podać wzorek dalej:) Mój e-mail to: mevosa.mev@gmail.com
    Wyszedł mi dłuuugi komentarz także jeszcze tylko chciałam pochwalić Damę w Twoim wykonaniu:) Bardzo ładnie się zapowiada i czekam na efekt końcowy;)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin