Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

sobota, 16 czerwca 2012

Motylarnia :)

 Niedawno byłam i mimo ciągłego 'mamo ja to, a ja tamto!!!' miło się oglądało. Mimo,że to tylko motyle to miły pan rewelacyjnie o nich opowiadał i dowiedziałam się rzeczy o , których wcześniej nie wiedziałam np. że motyle mają łuski..



Zapomniałam dodać, że muzeum znajduje się w Bochnia, a teraz już zdjęcia pięknych motylków, chyba muszę jakiegoś wyhaftować z tego wrażenia :) te 4 motyle pponiżej to największe okazy, chyba nie chciałabym osobiście się z nimi spotkać ;o











Najpiękniejsze to chyba te ostatnie, co nie ?

Włączyłam w końcu nowy interfejs blogera i nie jest tak źle jak myślałam, na początku... ufff... Chyba się przyzwyczaję, choć nie wiem ja teraz szybko dodawać sobie blogi do obserwowanych, ktoś mi powie ?

Tuome (moja jedyna stała czytelniczka :D) niestety z dziecakami to tak już jest, też zabrałam się za robótkę dla starszaka a mu się odwidziało, bądź tu mądry

ps  dziś kibicujecie ???

4 komentarze:

  1. Czaderskie te motyle:) Ja to bym chciała spotkać takiego dużego:D ale byłaby frajda:D U mnie dziś będzie wielkie kibicowanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre faktycznie piękne :) We wrocławskim zoo też mamy motylarnie, tylko motylki fruwają żywe :) Tylko strasznie gorąco i parno w niej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre faktycznie piękne :) We wrocławskim zoo też mamy motylarnie, tylko motylki fruwają żywe :) Tylko strasznie gorąco i parno w niej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) i popieram - najpiękniejsze chyba te ostatnie... ale i tak wolę ćmy :P

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin