Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 28 czerwca 2012

'O'błędna dama czyli skończyłam

Skończyłam kobietkę, skończyłam ;)  a niedociągnięć ma sporo jak się haftuje między 22.30 a północą to tak jest, cóż dzieciaki siła wyższa. Robię sobie nadzieję,że jak będą starsze to będę miała więcej czasu na to na co teraz tego czasu mi brak ;/.
 Nie przynudzam wstawiam  zdjęcia :)






Haftowałam 2 nitkami rozdzielonej muliny, na kanwie 16. Obrazek nie wyszedł duży 9x28 cm. haftowało się przyjemnie mimo wzorkowych wpadek i początkowej niewiedzy o french knots ;)
Ja jestem zadowolona bardzo, bardzo :)
Wzór ściągnęłam z bloga malowane-igla. Dziękuję p.Agnieszko :)
A teraz chowam damę do szuflady gdzie poczeka na oprawę, mam nadzieję wkrótce :)
Wracam do mojego wiatraczka
 Dozobaczenia wkrótce :)
zadowolona Arabeska

10 komentarzy:

  1. sliczna damulka...ja tam nie widze zadnych niedociagniec...moge Ci powiedziec,bo znam to z autopsji,ze teraz kiedy moi chlopacy sa juz naprawde duzi mam wiecej czasu na wlasne przyjemnosci...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) moja się kończy i dokończyć nie może ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też żadnych mankamentów nie widzę w tym hafciku. Ślicznie wyszedł. Moja córka mimo, że ma już 8,5 lat to jest strasznie zazdrosna o moje robótki. Jak tylko biorę igłę do ręki to od razu słyszę tekst w stylu
    "i znowu szyjesz? nie cierpię tych twoich wyszywadeł". Ty jesteś w lepszej sytuacji, bo masz dwójkę dzieciaków, więc mogą zająć się sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też żadnych mankamentów nie widzę w tym hafciku. Ślicznie wyszedł. Moja córka mimo, że ma już 8,5 lat to jest strasznie zazdrosna o moje robótki. Jak tylko biorę igłę do ręki to od razu słyszę tekst w stylu
    "i znowu szyjesz? nie cierpię tych twoich wyszywadeł". Ty jesteś w lepszej sytuacji, bo masz dwójkę dzieciaków, więc mogą zająć się sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę :) Wygląda cudnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę :) Wygląda cudnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła Ci ta dama... też zaczęłam ją haftować, jeszcze jak w ciąży byłam ale (nie wiem dlaczego) przerosła mnie ;/ i już więcej nie próbowałam... Twoja jest cudna!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin