Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

sobota, 28 kwietnia 2012

o tym co robiłam gdy mnie tu nie było :/ + Tusal

A więc kochani robiłam wiele nudnych i wkurzających rzeczy w pracy i taki stan rzeczy potrwa jeszcze ok 1,5 miesiąca. Nie miałam nawet czasu buszować po waszych blogach/ pewnie wiele wspaniałości mnie ominęło ;/
ale pocieszam się,że jeszcze trochę i będę znów mogła się razem z wami cieszyć :)

a toto  (czytaj poducha) od czasu do czasu krzyżykuję :




a tu zapomniany upsssss :/ tusal

i na koniec wielkie dmuchanie świeczki na pierwszym torciku mojego młodszego synka Maxia


 a i jeszcze wyróżnienie od Ani (Dzielna Oliwka). Bardzo dziękuję :) szkoda,że ostatnio nie mam czasu żeby poczytać co u Twojej Oliwki słychać. Obiecuję nadrobię :)
TUTAJ szepnęłam o sobie parę słów więc śmiało czytajcie w razie czego pytać,dopytywać.
I nawet mogę wyjawić wam dziś kilka moich sekretów, a co mi tam :)

Pracuję w szkole nauki jazdy jako pracownik biurowy i mimo,że od 2 lat posiadam prawo jazdy to boję się jeździć. W tym roku zamierzam to zmienić  :) teoretycznie jestem obkuta :) wiec może będzie ok.
 Możecie się śmiać, ale początkowo był  i nadal chyba jest ze mnie marny kierowca, mimo miejsca prac.
oj gdyby mój szef wiedział .... :P


uffff na dziś tyle....

dozobaczenia wkrótce :)

arabeska- tragiczny kierowca

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla synka :)


    a hafcik sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla synka :)


    a hafcik sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat dla młodzieńca ^^
    hafcik śliczny :)
    a jazda - trzymam kciuki żeby poszło bezboleśnie :D i bezwypadkowo :D. Ja się przymierzam do robienia prawka gdzieś w wakacje :) (już się boję :/)

    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat dla młodzieńca ^^
    hafcik śliczny :)
    a jazda - trzymam kciuki żeby poszło bezboleśnie :D i bezwypadkowo :D. Ja się przymierzam do robienia prawka gdzieś w wakacje :) (już się boję :/)

    pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin