Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 22 marca 2012

wybiórczo o wszystkim :P + Tusal

Dziś na szybko :) Na więcej nie mam siły, ani humoru. Jest po 20, nareszcie...ufff i miało być lepiej,ale kontrola wyszła tak sobie. przejmuję się chociaż nie powinnam. Żeby było ciekawiej to moi mali chłopcy postanowili się rozchorować i od tygodnia mamy epidemię w domu.mam nadzieję,że w najbliższych dniach ta zła choroba nas w końcu opuści ;) nieważne, miał być post robótkowy,więc niech taki będzie. Co prawda mało czasu na robótki,ale coś tam dziubałam :)
a więc życzenie synka (a miałam nic nie zaczynać) :


 A tu sprawdzałam czy jeszcze potrafię i wyszło na to,że nie ;/ mini kwiatuszek- frywolitka


jeszcze dziś słoik Tusalowy.raz zdążyłam :)
 A na koniec zdjęcie mojego młodszego szkarba,który ku uciesze mamy kręgosłupa tupta już sam :)

Tuome dzięki za pozytywną energię.nawet to pomaga :)

6 komentarzy:

  1. proszę bardzo ^^
    Sylwuś fajny :)... i skąd ja znam to "a miałam już nic nie zaczynać" :P

    a szkrabik słodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę bardzo ^^
    Sylwuś fajny :)... i skąd ja znam to "a miałam już nic nie zaczynać" :P

    a szkrabik słodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki Synuś :)
    Ja nie zapomnę jak kiedyś wypaliłam, że córka(średnia) zaczyna chodzić i teraz to już na pewno dostanę garba...Mówiłam między innymi do znajomej która miała mocno skrzywiony kręgosłup i łopatkę. Jak się zorientowałam co gadam, to tak mi się zrobiło głupio... minęło pawie 13 lat, a to uczucie nie mija. Inni się ze mnie śmieją, że jestem mistrzynią sytuacji(takich gaf popełniałam wiele w życiu) Tak mi się to przypomniało jak napisałaś o "uciesze Twojego kręgosłupa" :)

    Hafcik się zapowiada bardzo wesoło.

    Trzymaj się cieplutko, niech Ci nie chorują, bo słoneczko za oknem już.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki Synuś :)
    Ja nie zapomnę jak kiedyś wypaliłam, że córka(średnia) zaczyna chodzić i teraz to już na pewno dostanę garba...Mówiłam między innymi do znajomej która miała mocno skrzywiony kręgosłup i łopatkę. Jak się zorientowałam co gadam, to tak mi się zrobiło głupio... minęło pawie 13 lat, a to uczucie nie mija. Inni się ze mnie śmieją, że jestem mistrzynią sytuacji(takich gaf popełniałam wiele w życiu) Tak mi się to przypomniało jak napisałaś o "uciesze Twojego kręgosłupa" :)

    Hafcik się zapowiada bardzo wesoło.

    Trzymaj się cieplutko, niech Ci nie chorują, bo słoneczko za oknem już.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam Ci przekazać moje wyróżnienie dla Ciebie w blogowej zabawie :)

    http://dzielnaoliwka.blogspot.com/2012/04/blogowa-zabawa.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam Ci przekazać moje wyróżnienie dla Ciebie w blogowej zabawie :)

    http://dzielnaoliwka.blogspot.com/2012/04/blogowa-zabawa.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin