Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

środa, 14 grudnia 2011

Tygrys i spółka....

Chciałam zapełnić sobie czas no i mam....Madame wiosenna czeka, aja zaczęłam 2 nowe hafciki...
Tygrys, mam tyle ;o Dziś zaczęłam. Pierwszy raz haftuje na czarnej kanwie więc łatwo nie jest, niema mowy o haftowaniu wieczorem, więc ten hafcik może dość długo się wyszywać ;/ Choć ja już widzę oczami wyobraźni coś na kształt futra tygrysiego ::)))
Tutaj polne kwiatki.Jakoś nigdy nie chciałam wyszywać kwiatów, ale ten bukiet przypadł mi do gustu,więc niech będzie.Lubię mieć ręce zajęte i jeszcze madame do wyszycia choć straciłam do niej dostatnio serce.Za często ją pruję. Polne kwiatki mają wyglądać tak: 
A ja mam tyle ;o 

Po raz kolejny robiłam zakupy w hobby studio i poraz kolejny miłe zaskoczenie. Poprosiłam w mailu o cennik bo to co ja miałam było aktualne tylko do 30.11 a może jakaś fajna promocja by była prawda :P złożyłam zamówienie w czw. o 23. Nie podałam nr. telefonu, pisałam z innego maila niż zwykle.. Atu następnego dnia juz telefon z informacją, a paczka przyszła ekspresowo. Nie jak się spodziewałam dopiero w śr popołudniu, a już w poniedziałek. Brawo za rewelacyjną obsługę i ekspresową wysyłkę.

Jakoś ostatnio mi się udaje wszystko pogodzić i dom, i pracę i nawet jest kilka chwil na haftowanie i czytanie. Ostatnio połknęłam całą sagę zmierzchu i niby dobre książki,ale i tak czegoś mi w nich brakuje. A teraz zabieram się (Uwaga nie śmiać się) za Harrego Potera. Kiedyś przeczytałam 3 częsci, może teraz uda mi się całość.  Potrzebuję takiej odskoczni od rzeczywistości :)
pozdrawiam moją wspaniałą 13 obserwujących :)

3 komentarze:

  1. Zapowiadają się śliczne obrazki :) Ciekawa jestem zawłaszcza tygrysa. Też nigdy nie haftowałam na czarnej kanwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się śliczne obrazki :) Ciekawa jestem zawłaszcza tygrysa. Też nigdy nie haftowałam na czarnej kanwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, ze występują czarne kanwy ( chyba tak to się nazywa jak mnie pamięć nie myli ) ciekawa jestem strasznie tego tygrysa :D

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin