Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 24 listopada 2011

Madam Wiosna & Oswald

Dzisiaj zdjęciowo i krótko. Pani wiosenki mam malutko, ale coś mi krzyżyków przybywa. Wolno a do celu :)
A tu Oswaldowa podusia doczekała się  tyłka :) i jest na podusi. Mały pan na zdjęciu wepchał mi się w kadr :P
Pozdrawiam i zmykam bo mam dość komputera :P

4 komentarze:

  1. Pani wiosenki sporo już wyszyłaś :) Podusia śliczna, synuś cudny :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani wiosenki sporo już wyszyłaś :) Podusia śliczna, synuś cudny :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem ten haft powstaje całkiem szybko. już sporo widać. tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny maluszek :) Przez Ciebie ostatnio siadłam i zaczęłam haftować :D muszę uwiecznić moje wypociny hahaha Podusia pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin