Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

sobota, 29 października 2011

Sal księżniczkowy - ŚNIEŻKA

Jeszcze na tamborku, ale oficjalnie postawiłam na niej ostatni krzyżyk.Zdążyłam w październiku...ufff, tak jak zaplanowałam wyszyć przynajmniej jedną księżniczkę. A teraz zmykam pakować się i rodzinę na rekreacyjno-rodzinny wyjazd. yupi- nareszcie :D Jutro o 3 rano wyjazd, ami się wtedy najlepiej śpi....



Cóż jeszcze... Mój młodszy, półroczny synek już wstaje w łóżeczku, mało sypia i gaduła z niego nieziemska, a starszy (3 latek) jak to mój małż powiedział 'żyje własnym życiem'. Ach te dzieciaki ;)

6 komentarzy:

  1. śliczna śnieżka Tobie wyszła:) myślę, że za rok też wezmę udział w takiej zabawie, jeśli jeszcze będzie organizowana:) teraz mam misję z dwiema pracami i każda na urodziny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna śnieżka!!!
    Ja wyhaftowałam taką samą i też w zielonej ramce.
    Małgosia7755

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna śnieżka!!!
    Ja wyhaftowałam taką samą i też w zielonej ramce.
    Małgosia7755

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za pochwały- uskrzydlają :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin