Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 20 października 2011

Oswald ośmiornica :P 4 - podusia- metryczka

Nareszcie skończyłam, ufff.... do żółtego koloru mam chwilowy wstręt. Ten hafcik poduszkowy powstawał,aż 1,5 mc mimo,że aż taki ogromny nie jest 137 x 137 krzyżyków. Był bardzo 'mulinożerny' szczególnie tło ;/, ale czego się nie robi dla dzieci. Teraz muszę go jedynie przerobić na poszewkę na podusię choć boję się ,że to już może mnie przerosnąć i będę musiała udać się do p. krawcowej. Oto zdjęcia robione dzisiaj przy okropnej deszczowej pogodzie. Jak zawsze bez szczegółów bo mój biedny aparat nie dał sobie z tym rady :/



 prawdopodobnie w najbliższym czasie nie wezmę się za taki projekt dziecięcy, mam wstręt ;/ poza tym wróciłam do pracy i makabrycznie czas na hobby mi się skrócił.Dozobaczenia wkrótce.

1 komentarz:

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin