Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 22 września 2011

Oswald ośmiornica :P 3

Cierpię na chroniczny brak czasu ;/ Chciałabym zrobić jeszcze tyle,rzeczy, ale  nie nadążam przy mojej wesołej rodzince. Pocieszam się,że z czasem będzie lepiej jak maluchy odrosną. Zmęczenie, zmęczenie i jeszcze raz zmęczenie ;/ i ta okropna pogoda. Dzisiaj nie powinnam narzekać bo mój osobisty kochany małż porwał dzieciaki i pozwolił mi na dłuuugą drzemkę, ale krzyżyków to zrobiłam może z 3...
Oto Oswaldowe postępy,zaczynam się nudzić krzyżykowo czyli tło mnie czeka...

A z innych ciekawych dziedzin czeka mnie zrzucanie 15 kg ;( spoko, potrwa to trochę, ale dam radę. I mój tamborek dzisiaj pękł (jak mógł). Niezbędna była Kropelka i taśma, co prawda śmiesznie wygląda, ale da się go jeszcze używać :)

2 komentarze:

  1. Już cała Oswald, szybko poszło :) Szkoda tamborka, ale najważniejsze, że po reanimacji działa :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin