Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

czwartek, 8 września 2011

Oswald ośmiornica :P 1 + zakładka

Bardzo chętnie zajęłabym się już haftem księżniczek na Sal z księżniczkami, ale.... obiecałam mojemu starszemu synkowi,że zrobię mu poduszkę z jego ulubioną bajkową postacią - Oswaldem. Niestety nigdzie nie było wzoru xxx i musiałam przerobić go sama. Próbowałam kilku programów do haftu, ale najbardziej spasował mi Haftix (wersja darmowa). Pierwszy raz haftuję z własnoręcznie przerobionego zdjęcia.Mam nadzieję, że wyjdzie. Jedyne co mnie zniechęca to kanwa.Chciałam coś miękkiego, raczej nie obrazkowego i w domku znalazłam kawałek, prawdopodobnie polskiej tkaniny 42/10 cm.Trzeba by było haftować chyba 8 nitkami muliny,żeby nie było prześwitów, mimo wszystko jest nieźle. Wzór wydrukowałam kolorowy i to był błąd bo odcienie niebieskiego zaczynają mnie zlewać, następnym razem znaczki i koniec, podobno tak lepiej, ale ja o tym nie wiedziałam :/ Dość nudzenia oto cz.1 Oswalda.

Dodam jeszcze, że  nareszcie zaczęłam haftować z pomocą tamborka. Rzeczywiście krzyżyki są ładniejsze, równiejsze tylko trochę wolniej mi idzie.
Na koniec jeszcze raz zakładka z małpkami w dotychczasowej lekturze.
Dozobaczenia wkrótce.

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektu końcowego ośmiornicy :) Synkowi na pewno się spodoba.
    Wzory z makami wysłałam Ci na maila :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektu końcowego ośmiornicy :) Synkowi na pewno się spodoba.
    Wzory z makami wysłałam Ci na maila :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakladka Sliczna :)

    Moja corcia Mila tez lubi Oswalda, z niecierpliwoscia czekam na efekt koncowy :) Moze i ja sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakladka Sliczna :)

    Moja corcia Mila tez lubi Oswalda, z niecierpliwoscia czekam na efekt koncowy :) Moze i ja sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin