Etykiety

haft krzyżykowy. haft xxx (100) think (16) Ballon Glow (13) Moje dzieci (13) Dimensions (12) HAED (12) CANDY (9) Sadness of an Angel (8) DFEA (7) Sowi Sal u Myszkowatej (7) Oswald (6) TUSAL (6) BN (5) Na drutach (5) Rainbow Rose (5) SAL z Madame (5) TUSAL2012 (5) kobieta w sepii (5) remont (5) Piwonia (4) Sal "Drzewo życia" (4) Sal z księżniczkami (4) Veronique Enginger (4) cztery pory roku (4) polne kwiaty (4) 2014 (3) Gail (3) Konkursy (3) Książki (3) Renato Praolin 'La Fuxia' (3) Sal z inicjałem (3) Wyróżnienie (3) angry birds (3) druty (3) kuchnia (3) wish list (3) zakładki (3) Choinka 2016 (2) Geranium (2) Lili soleil (2) Michell Powell (2) Newton miś (2) Tweety (2) UFOKI (2) biedronka (2) biscornu (2) blackwork (2) czerwony garbus (2) kot (2) podsumowanie (2) przebranie dla przedszkolaka (2) tatty tedy (2) tygrys (2) włoski krajobraz (2) zakupy (2) 1% (1) 2015 (1) AZOR (1) BLOG (1) Chusta (1) Fizzy moon (1) Flora 'Josephine Wall' (1) Frywolitka (1) Gazetki (1) Girlanda serc (1) Jesień (1) Karczoch bombka (1) Las (1) Niteczki w karteczki 2014 (1) Paradigm Lost (1) Sal 'Kubuś i przyjaciele' (1) Sampler z sercem (1) Sylwester (1) Truskawka (1) ZAWIESZENIE (1) Zielnik (1) Zindy Nielsen (1) farbowanie (1) ha (1) haft matematyczny (1) kartka (1) maska/i (1) metryczka (1) metryczka/metryczki (1) mąż (1) na lnie (1) na zamówienie (1) nasze zwierzaki (1) oprawa (1) parkowanie (1) permin of copenhagen (1) poduszka (1) stojak (1) sutasz (1) szafa.królik (1) szydełko (1) takie tam gadanie (1) technika (1) tort (1) uszytki (1) wstążka (1) wycieczki (1)

niedziela, 21 sierpnia 2011

Zawrót głowy :P w toku

 Na nudę nie mam co narzekać. Olivierek 3 latka i Maxymilian vel Maxik (4mc) nie dają mi czasu na nudę. Robótkowo zaczełam kilka mini projektów i nie mogę skończyć. a oto dowody nie wypraane, nie wyprasowane i nie dokończone: 
zakładka małpowata



Pół biscornu (zdjęcie drugiej połowy się zapodziało), które zaczęłam dawno temu, ale nie zostało zszyte. Poczekajcie do następnego razu.zdjęcie kiepskie- wiem, wiem
 Na tapecie jest teraz jeszcze 3 mini hafcik, ale o nim kiedy indziej.
W międzyczasie będąc w mieście zrobiłam małe zakupy, bo u mnie na wsi to nawet kanwy nie ma, a mulina tylko Ariadna, więc pozostaje sklep albo miasto.
a ostatnio u nas w domku odnawianie kuchni.z naszych eksperymentów zamiast kolorku czerwonego wyszedł intensywny majtkowy róż.Ale jak jak to mówią 'nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło', co wchodzę do kuchni to się śmieję :D Muszę się przyzwyczaić bo pewnie taki zostanie przez najbliższe 3 lata. przedobrzyliśmy w każdym calu.

zapomniałabym o tym, że w naszej rodzinie pojawiło się nowe małe coś (prawdopodobnie kolejny facet), przez starszego synka nazwany Oswald.Oto on :
z mamą Kaśką
 Oswald

Następne wpis jak tylko cokolwiek skończę.

3 komentarze:

  1. Zakochałam się w tej zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki i kotek przesłodki. Też mam chrapkę na kanwę z tej firmy. Zastanawiam się tylko czy będzie wystarczająco sztywna. Nie lubię szmacianych kanw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja trzyletnia córcia też nie daje mi się nudzić :) Też używam tej kanwy i jestem z niej zadowolona. Kociak jest słodziak :)

    OdpowiedzUsuń

Free background from VintageMadeForYou
Follow my blog with Bloglovin